Avatar billede halnet Nybegynder
25. november 2002 - 19:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sony PC5E - DVin - Windows XP

Jeg leder efter et freeware program der kan redde min onkels kamera. Han har haft gang i at åbne for DV-in vha et specielt kabel og programmet dvin_lite, men han har fejlet og nu virker kameraet ikke mere :(

Jeg søger derfor et program som kan det samme som RM95 eller DVin_lite, men som virker på windows xp. Ved at der findes mindst 2 programmer som fungerer på winXP, nemlig LRemote 7.0 og LynxDV, men har ikke kunne finde softwaren nogle steder - desværre kun hvor det er bundled med det specielle kabel!! RM95 og DVin_lite fungerer kun på win9x...

Der er 200 (må man give 1000?) point til den som kommer med link til et program som kan redde kameraet...!!

// Hal
Avatar billede carstengp Nybegynder
25. november 2002 - 19:13 #1
lynx DV kan du vist hente på http://www.lynxdv.com/estore/ (under "toturials & download")
Avatar billede halnet Nybegynder
25. november 2002 - 19:15 #2
nej, desv ikke... 200 point hvis du kan finde linket :)

// Hal
Avatar billede carstengp Nybegynder
25. november 2002 - 19:29 #3
Avatar billede sekam Nybegynder
25. november 2002 - 19:45 #4
Ellers så prøv programmet PictureGear.
Link: http://www.gregsimmons.com/sony/Windows_2K_Pro/apps/31-PictureGear.zip
Det skal evt. køres i Windows 98 kompabilitets mode.
Avatar billede halnet Nybegynder
25. november 2002 - 21:35 #5
carstengp -> thanx... den var bookmarked, men jeg mangler programmet til at fyre de koder af :)

sekam -> er ved at hente det program... hvordan pokker kører man i windows 98 kompatibel mode?

// Hal
Avatar billede halnet Nybegynder
25. november 2002 - 21:39 #6
sekam -> det program er vist bare til at organisere sine photos!!??

// Hal
Avatar billede henninga Novice
27. november 2002 - 00:13 #7
For at køre i w98 kompatibilitetstilstand skal du højreklikke på programmets ikon og vælge fanebladet "Kompatibilitet".
Det skal være en exe-fil eller en genvej til en exe-fil for at det virker.
Avatar billede halnet Nybegynder
27. november 2002 - 10:06 #8
Det endte med at låne en computer med win98 :)

Tak for svar...

// Hal