Avatar billede mache-sfx Nybegynder
28. november 2002 - 18:09 Der er 5 kommentarer

Counter-skrike

hej eksperter jeg spiller CS men jeg er træt af at jeg altid skal søge efter de baner jeg vil spille i kan i komme med nogle sever til fy baner som iceworld iceworld k2 alle fy_ banerne

på forhånd takker
Avatar billede ducks Nybegynder
28. november 2002 - 18:13 #1
dglf.dk:27016

de bruger fy_iceworld

hvis du er interesseret har vi i vores klasse også lavet fy_baner og fy_efterligninger men de spilles ikke på nettet?
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
28. november 2002 - 18:14 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. november 2002 - 18:22 #3
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. november 2002 - 18:27 #4
Så kan du sortere dem i lige den rækkefølge det skal være - f.eks. med laveste ping - fra DK - spiller FY_ maps ;)
Avatar billede rahzel Nybegynder
28. november 2002 - 18:29 #5