Avatar billede mpj Nybegynder
14. oktober 2000 - 16:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sang - Kunstner

I Q8 rekalmen hvor der er en dreng i badebukser der henter vand fra en benzin-station spilles der i baggrunden en snag der slutter med \"make me happyyyyyyyyy\"
Hvad er kunstnerens navn elllr titlen på sangen!??

Nogne der kan?
Avatar billede mpj Nybegynder
14. oktober 2000 - 16:30 #1
Hold da helt k*ft hvor jeg staver... ;o)
Avatar billede fcs Novice
14. oktober 2000 - 16:35 #2
Det er hos Statoil reklamen er og ikke hos Q8, se følgende link: http://www.statoil.dk og kig i nederste højre hjørne. Der er et link til reklamen, som kan ses via nettet. Her er det der står:

Som baggrundsmusik i Statoil\'s nye tv-reklame, hvor en lille dreng finder ud af, at Statoil har det du lige mangler, hører man en iørefaldende melodi - hvem er sangeren og hvad hedder nummeret, spørger mange om. Svaret er:

Kunstneren er svensk og hedder Nicolai Dunger. Nummeret hedder Something In The Way og findes på cd\'en This Cloud Is Learning, udgivet på Virgin.

Avatar billede fcs Novice
16. oktober 2000 - 14:31 #3
Kunne du bruge det til noget eller skal jeg lede videre? Det kunne jo være at jeg ikke havde ret ;-)
Avatar billede mpj Nybegynder
16. oktober 2000 - 17:45 #4
Undskyld...
Jeg havde helt glemt dig... ;o)
Godt du lige kommenterede så jeg huskede det...
Det var sku rigtigt...
KANON sang!

Tak for det!
Avatar billede fcs Novice
16. oktober 2000 - 18:15 #5
Det var så lidt, tak for de rar point ;-)

P.S.: Ja, det er en temmelig cool sang!