Avatar billede hologram Nybegynder
29. november 2002 - 13:00 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Spil : Uplink - købes i Danmark?

Jeg stødte ind i den Uplink-demo jeg havde liggende imellem alt mit bras og gik igang med en ihærdig søgen efter et dansk site der sælger det, men uden held.

Mit spørgsmål går ganske enkelt ud på om der er nogen der kender et dansk site hvor man kan købe det, eller om der er en der vil sælge det til mig :)

Uplink er et sjovt spil hvor man skal hacke/cracke (hvad man nu vælger at bruge af udtryk) sig ind på diverse servere og slette/ændre/uploade/osv. data uden at blive opdaget og en masse i den dur :)

Og lad nu være med at gøre det her til en diskussion om hvorvidt det hedder hacker eller cracker, ok?
Avatar billede Chewie Novice
29. november 2002 - 14:43 #1
til andre der vil prøve demoen http://www.dr.dk/videnskab/downloads/spil3.asp
Avatar billede thomas_205 Nybegynder
29. november 2002 - 16:37 #2
Spillet styrer for vildt, jeg har fuld udgaven, men jeg kan ikke fortælle hvor det bliver solgt henne desværre
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2002 - 20:01 #3
thomas_205> hvordan kan man så eje et spil, hvis man ikke ved hvor det sælges?
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2002 - 20:02 #4
;)
Avatar billede thomas_205 Nybegynder
30. november 2002 - 00:38 #5
Det er simpelthen fordi min fætter har sendt det til mig fra Australien du ;)
Avatar billede hologram Nybegynder
30. november 2002 - 11:52 #6
Kan din fætter så ikke lige købe og sende det til mig også? ;)

Jeg tager også gerne imod kreditkortnumre
(helst kun visa-dankort eller mastercard :P).

Nogen der har foreslag? Anyone?
Avatar billede 9k9k9k Nybegynder
30. november 2002 - 12:04 #7
http://sp2.reserve.co.uk/reviews/info.php?code=JL2007 de ser ud til at ville sende det til DK... men du sakl nok betale tol for det... :(
Avatar billede hologram Nybegynder
30. november 2002 - 12:12 #8
Well, mit problem er at jeg ikke har et visa-dankort...
Hvis jeg havde det ville det gøre det hele en pæn del nemmere,
så var der en masse steder jeg kunne bestille det.

Der kræver de ovenikøbet at man betaler med kreditkort,
jeg har set andre steder hvor der er alternative betalingsmetoder,
men det bliver simpelthen for besværligt.

Men hvis I kan finde en forhandler der accepterer alm. Dankort ville jeg blive glad ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. november 2002 - 20:08 #9
thomas_205> aha ;) tak for det :)
Avatar billede Chewie Novice
01. december 2002 - 15:59 #10
hologram >> kan du ikke få en kammerat til at bruge hans også give ham pengene ......
Avatar billede hologram Nybegynder
09. december 2002 - 22:59 #11
Æv :(
Avatar billede switchblade Nybegynder
26. april 2003 - 02:43 #12
okay okay okay, UPLINK startede som et meget lille projekt, og det var slet ikke meningen at det skulle lanceres uden for UK, men anyways så kan det købes i Software-shoppen i Århus C, lige overfor Rutebilstationen.