Avatar billede asbjoern Nybegynder
15. oktober 2000 - 13:30 Der er 13 kommentarer

Hvor fås Frontpage

Jeg skal bruge frontpage til undervisning. Hvor kan man skaffe 4-5 cder med FP på? Please hjælp mig mig

(asbjoern)
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
15. oktober 2000 - 13:31 #1
Køb dem ved en forhandler
Avatar billede asbjoern Nybegynder
15. oktober 2000 - 13:32 #2
Den gratis version, skolen har ikke råd til andet
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
15. oktober 2000 - 13:37 #3
Jeg tror ikke der findes nogen trial-version af programmet mere, men kontakt da bare Microsoft Danmark, det kan være de stadig har nogle liggende, det er som regel en 45 dages version.
Avatar billede asbjoern Nybegynder
15. oktober 2000 - 13:39 #4
Det prøver jeg
Avatar billede hobbez Nybegynder
15. oktober 2000 - 13:54 #5
Der findes en Frontpage Express (en \'light-version\' af Frontpage) som en del af Microsoft Internet Explorer (MSIE).

Altså; Fat i nogen af de CD-ROM\'er der sidder på bladene (og som indeholder MSIE) eller bestil MSIE på CD-ROM hos Microsoft.

/Rob
Avatar billede friiser Nybegynder
15. oktober 2000 - 19:10 #6

Du kan kontakte en forhandler og købe FP som en MOL. ( Microsoft Open Licens ). Ved at købe en på denne måde kan du få det til en billigere pris. Der findes hvis også nogle undervisningslicenser...

Men der findes ikke nogle gratis versioner...

~friiser~
Avatar billede fonne Nybegynder
16. oktober 2000 - 08:45 #7
Kære. Jeg ved ikke om dette er den rigtig måde at finde dig?? Jeg er en pæn og nydelig mand efter min egen mening på 51 år. Er single og nyder egentlig livet. Dog søger jeg en kæreste eller en veninde til dejlige stunder. Det er de unge eller eldre piger som fanger min opmærksomhed, så du er nok på min alder. Nu vil jeg helst ikke sætte en øvre grænse, men jeg tror ikke du er over 40 og ikke yngre en 59, for det kommer an på hvordan du er som person. Det er vigtigt at vi passer sammen og finde lysten til hinanden. Helst er du single som jeg, men er du i forhold eller gift vil jeg ikke blande mig i det. Det vigtige er at vi sammen kan finde hyggelige stunder hvor vi kan snakke sammen og have det rart. Naturligvis håber jeg også på erotik mellem os. Jeg holder meget af at slappe af hjemme og nyde selskab med en dejlig veninde. Er til kys og kram og nærhed hvilket jeg absolut savner i mit liv. Så savner du det også så skriv til mig og lad os finde ud af om vi sammen kan skabe en eller anden form for fremtid sammen. Dukker den rigtige op, håber jeg vi bliver kærester, ellers er jeg åben for alle muligheder. Lad dig nu ikke skræmme af at jeg er yngre eller eldre end dig, men lad os koncentrere os om hinanden i stedet. Hvis du har læst hertil, vil jeg blive skuffet hvis du ikke forsøger at kontakte mig uanset din ader. Lad os sammen finde det vidunderlige forhold, og gerne snart. Masser af kys og kram på forhånd. for hurtigere kontakt ring mig på tel: +45 28470925 / +45 24921666
eller hygg dig med min hjemmeside :
http://www.jfonne.subnet.dk email fonne9@yahoo.no
Avatar billede gl_nok Nybegynder
16. oktober 2000 - 09:20 #8
MOL kan ikke udnyttes hvis man kun skal have 4-5 licenser.
For at opnå dne mindste MOL aftale (Mol NoLevel) skal du købe 10 licenser i initialkøbet.
Men når det er en skole kan man med fordel bruge MS education license hvis ens skole ellers er berretiget til at bruge den.
Hva slags skole er det ?
Avatar billede kasseper Nybegynder
16. oktober 2000 - 09:36 #9
hvad sker der ?????
Hvornår blev eksperten til et småsnusket træfpunkt for middelalderne mænd!!!
Det lader til at fonne bare er ude på at spamme eksperten med lumre beskrivelser af sig selv......
Bvadr [kuldegysninger]...
fonne >> tjeck ind på damhuskroen til enkebal, eller tag på en bustur til sydtyskland og bliv der.....
Avatar billede hobbez Nybegynder
16. oktober 2000 - 10:48 #10
fonne: www.scor.dk !!!!

ADMIN: Slet det indlæg. Manden kan jo ikke være rigtig vel i hovedet, specielt ikke når han oplyser sit telefonnummer !!!!!! Gud ved om det er ham selv......

/Rob
Avatar billede friiser Nybegynder
18. oktober 2000 - 18:31 #11

Fonne.. før du kan score \" babes \" så tjeck lige din egen site for stavefejl... Stort turn of hos kvinder ( i din alder ) *he*

Som tidligere skrevet... check

http://www.scor.dk
http://www.dating.dk

*he*he*he*he* HELD OG LYKKE :)
Avatar billede nae Nybegynder
29. oktober 2000 - 09:34 #12
Du kan godt få 45 dages trial, bare gå ind på www.microsoft.com, og så søge på Frontpage XX.
Som før sagt kan man ikke få en gratis version af Frontpage, men der er andre Html-programmer. Som stones Webwriter, som er dansk og gratis.
Håber det kunne hjælpe.
Avatar billede proboss Nybegynder
02. november 2000 - 01:50 #13
du kan få en gratis frontpage express ved at hente en gratis worldonline cd på posthuset