Avatar billede boooboo Nybegynder
05. december 2002 - 13:07 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes i om min flash film?

Hej.
Hvad synes i om min flashfilm? Den omhandler multimedie osv. - Jeg laver preloaders senere....
Avatar billede boooboo Nybegynder
05. december 2002 - 13:08 #1
Avatar billede bl00d Nybegynder
05. december 2002 - 13:12 #2
Hvad skal den bruges til
Avatar billede postndk Nybegynder
05. december 2002 - 13:14 #3
hvad kan man sige, boller fra kohberg ..
Avatar billede boooboo Nybegynder
05. december 2002 - 13:15 #4
klik på continue! .......
Avatar billede boooboo Nybegynder
05. december 2002 - 13:15 #5
åh lol da - nevermind, vågn op
Avatar billede postndk Nybegynder
05. december 2002 - 13:18 #6
ha ha ...
den der ler sidst ler bedst eller hvordan er det
Avatar billede krusell Nybegynder
05. december 2002 - 13:19 #7
Jamen den er da fed nok.
Jeg kan godt lide, at den er i explorer vinduet og ikke kommer som popup, som jeg har oplevet mange andre flash-sider gør.
Musikken er ok, men den hakker lidt. Og så skal der være en on/off knap til musikken, så man kan slippe for den, hvis man ikke lige gider det, eller sider på at kontor.
Den virker dog lidt tung på ISDN fra arbejde.
Og øh... billedet til sidst... N'uff said...

krusell
Avatar billede boooboo Nybegynder
05. december 2002 - 13:21 #8
argh, det var en joke! - Hvis jeg skulle bruge den til noget, ville den jo nok se en del bedre ud :)
Avatar billede krusell Nybegynder
05. december 2002 - 13:23 #9
Hvorfor så spilde vores tid?
Og derefter tage point'ne igen? Hvordan skulle jeg vide, hvor god du er.
Du kunne jo være en nybegynder, der gerne ville have nogle råd i opstartsfasen.
Der er iforvejen mange spørgsmål, så flere og flere drukner i mængden og når ikke at få ordenlige svar.
Der var jo ikke engang noget sjovt ved den...
Avatar billede boooboo Nybegynder
05. december 2002 - 14:48 #10
lol krusell din **** - fordi du er gammel, vissen og ingen humor har, skal du kraftedme ikke bestemme eeeen skid over hvad jeg foretager mig på det her forum.

Loooooooooooool!
Avatar billede postndk Nybegynder
05. december 2002 - 15:00 #11
boooboo dette er et seriøst forum, indslag som det du lige kom med, højner ikke ligefrem std. på et ellers godt site.

Tænk dig om
Avatar billede krusell Nybegynder
05. december 2002 - 17:49 #12
Hehe, jeg er hverken gammel (måske vissen) og har massere af humor. Du behøver heller ikke at bevise, at du er under 15, ved at skrive som du gør. Alder har ikke noget at gøre med det.
Det var intet morsomt over det du kom med der.
Det hører ikke til her.
Sjove links er velkomne, en gang imellem, men at spilde andres tid på den måde er bare irriterende.
Og det har ikke noget, at gøre med, at jeg vil bestemme. Det her sted er beregnet til, at der kan stille seriøse spørgsmål, så folk kan få hjælp.
Spørgsmål som det her, gør at det bliver sværere, at finde de spørgsmål, hvor der er brug for den hjælp og tid, man har lyst til at give, enda uden at få noget reelt igen.

krusell
Avatar billede boooboo Nybegynder
05. december 2002 - 22:00 #13
Er du utilfreds så skrid med dig, og lad være med at spilde minseriøse tid, på at læse dit lort!

Postndk -> Hvem ringede dig op?
Avatar billede boooboo Nybegynder
05. december 2002 - 22:04 #14
Nå ja forresten, 'Et seriøst forum' ....
Tja jeg er sgu meget seriøs, men når jeg skal sidde og kigge på dit vrøvl, bliver jeg egentlig pænt ligeglad.
Du er jo kun en højhellig lille lort, som har den eneste funktion i livet, at skrive en masse pis som ikke kommer dig ved. Luk ædespalten karl-smart, og pis så af med dig
Avatar billede krusell Nybegynder
06. december 2002 - 03:28 #15
Du har ikke engang været her en måned og opfører dig som en idiot.
Jeg er ked af, at du ikke fatter noget eller er i stand til at svare på det på normal vis.
Men held lykke med resten af dit ophold her på eksperten.
Jeg er bare glad for ignore funktionen.
Avatar billede postndk Nybegynder
06. december 2002 - 08:28 #16
Boooboo > det er ikke et spørgsmål om at blive ringet op, dette er et 100% åbent forum for seriøse folk der ikke har noget mod at hjælpe folk der måtte have spørgsmål.

Det er da ikke til at forstå at du poster dette indlæg, bliver så rå-pissed over noget kritik at du sviner os til. Det har hverken noget med mig, min alder eller min trosretning at gøre.
Jeg har brugt dette forum faktisk siden det startede for 4 års tid siden, og er ikke blevet svinet sådan til, og så af en der ingen gang har 1 måneds fødselsdag herinde.....

Lukket!