Avatar billede madz15 Nybegynder
08. december 2002 - 23:27 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

Vurder lige min hjemmeside.

Hejsa Eksperter.
Det er ikke fordi jeg vil have hjælp til noget, men jeg vil bare gerne have at vide hvad i synes om min hjemmeside.

Adressen er: http://madz.fug.dk

God Jul.
Avatar billede hono Nybegynder
08. december 2002 - 23:37 #1
Lidt synd at du kalder flere af dine venner "ærgerlige". Mener du ikke "ærlige"?

Hono
Avatar billede madz15 Nybegynder
08. december 2002 - 23:40 #2
shit.. staves det ikke ærgerlige?.. men jeg mner ærlige..
Avatar billede hono Nybegynder
08. december 2002 - 23:42 #3
ærgerlig er når noget er en skam. Bortset fra det er det en ganske fin side. Udmærket lavet, men ikke mere interessant end den slags sider nu engang er. Men du får da en masse arbejde med redesigne når julen er ovre!

Hono
Avatar billede madz15 Nybegynder
08. december 2002 - 23:44 #4
Hehe.. Jeg må ændre det så ;-)
Siden er lidt "kedelig" da den som sagt kun er en info side om mig.. Og julen er dejlig, men jeg skal nok nå at lave lidt om..
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
08. december 2002 - 23:46 #5
Jeg giver hono ret i, at det er en ganske fin side...
Ikke noget helt vildt overvældende, men heller ikke for simpelt...
Dog får du en masse arbejde med redesigne siden efter jul, det er du vel også selv helt fortrolig med ;o)
De nye billeder du skal have sat ind, som ikke skal have noget med jul at gøre, skal ikke være så "vilde" og "indviklede" som de jule-billeder du har inde nu... Det passer ikke ind i det cool'e design...
Eller helt fin :o)
Avatar billede madz15 Nybegynder
08. december 2002 - 23:48 #6
Tak :o)
Avatar billede chili17 Nybegynder
09. december 2002 - 00:02 #7
er den ikke lidt tung - stakkels dem med k56 modem - julen er overstået inden de har hentet siden !!
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
09. december 2002 - 00:04 #8
Der vil jeg også give chili17 ret...
Siden er meget tung, og dette er en stor ulæmpe for folk med lav båndbrede!
Sørg for at komprimere dine billeder noget bedre...
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
09. december 2002 - 00:06 #9
Det er en side der kun vil interesere MEGET få mennesker, men det er da fedt at kunne sige man har en til vennerne og lave sjov med vennerne og det hele.

jeg giver den 5

;-)
mvh r@msings.dk
Avatar billede madz15 Nybegynder
09. december 2002 - 07:37 #10
chili17 >> Ja jeg ved det.. Ham der hoster min side, hans server er vist kun på en 1mbit, så jeg leder efter en bedre host..

ramsings.dk >> Som skrevet så gider jeg ikke have en side som alle andre...
Avatar billede kane Juniormester
09. december 2002 - 07:42 #11
Madz15<< det har ikke nget at gøre hvilken linie din host har, du preloader 24 billeder, det tager en krig på et 56 modem (er der nogle af dem tilbage ;)
Avatar billede madz15 Nybegynder
09. december 2002 - 07:56 #12
De billeder som jeg preloader er kun lige til designet, altså ikke ALLE billeder.. De fylder 98kb...??
Avatar billede koed Nybegynder
09. december 2002 - 19:29 #13
Flot side. Men den er for tung.

Jeg har lige bikset en forklaring op, som måske kan hjælpe dig lidt på vej.
Håber at du kan bruge den.

http://www.prime-design.dk/eksperten/mads/
Avatar billede madz15 Nybegynder
21. december 2002 - 11:32 #14
Rigtig glædelig jul...