Avatar billede prime Nybegynder
10. december 2002 - 09:49 Der er 2 kommentarer

ang icq gennem proxy ?

Hejsa Eksperten =)

Jeg undrede mig lidt , her hvor jeg arbejder kører icq gennem en Transperent Proxy , kan det resultere i folk får proxyens ip når de logger på icq ? så det resultere i for mange folk med den samme ip som kan skabe en form for gline eventuelt ?

Håber der er nogen som er istand til og hjæple =)
Avatar billede mj86dk Nybegynder
16. juni 2003 - 20:42 #1
I får samme IP på internettet. Du kan evt. checke det på www.minip.dk . Det opstår ingen problemer når mange folk har samme IP. Jeg har prøvet at være til et netværk hvor mindst 70 mand havde samme IP på ICQ. Hvis vi snakker om mIRC kan det hurtigt skabe problemer med gline
Avatar billede mj86dk Nybegynder
17. juni 2003 - 01:06 #2
Jeg skrev svaret ovenover. Jeg kom til at trykke kommentar. Hvis du vil give point kan du gøre det her