Avatar billede hsotg Nybegynder
11. december 2002 - 15:56 #1
Det er ham i den lilla trøje
Avatar billede sthen Nybegynder
11. december 2002 - 16:05 #2
Man kan jo godt komme i tvivl, men han plejer jo at have ret.
Avatar billede sophus.00 Nybegynder
11. december 2002 - 16:05 #3
LOL nej det kan man ikke der er kun en mulighed for at man kan "hacke" igennem frontpage men så skal man kunne kodeordet ;)
Avatar billede hsotg Nybegynder
11. december 2002 - 16:10 #4
sthen <-- Du kender måske TelePaul aka. Paul
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. december 2002 - 17:20 #5
Det kommer helt an på hvad han har sagt. Frontpage extentions giver en del muligheder hvis de er installeret på en webserver.Det er ofte webserverens huller der anvendes til hacking, så han kan sagtens have ret, hvis du kan poste hans præcise påstand, så kan vi forholde os til det.

Og der kan sagtens også være huller i nodepat, jeg har dog ikke hørt om det
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
11. december 2002 - 18:09 #6
hvad kan han? og hvad har det med billedet at gøre?
Avatar billede sophus.00 Nybegynder
11. december 2002 - 18:20 #7
jeg mente også at igennem fp kunne man udnytte den der ftp sjover til at uploade med men det kræver at FP uvidelser er installeret
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
11. december 2002 - 18:56 #8
på dansk :)
Avatar billede sophus.00 Nybegynder
11. december 2002 - 19:02 #9
på dansk ? fp = frontpage hvis det er det