Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
12. december 2002 - 15:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Maillist

Jeg har hentet et maillist-script fra
http://www.skriptkiddie.org/index.php?download=3
Det var simpelt og meget let at gå til, men det var ikke helt så godt som ved første øjekast.
Jeg vil derfor lige høre om andre kender til et sted hvor man kan hente
kildekoden til et maillist-script der ligner det ovenstående men hvor:

1: Return-paths kommer til den angivne afsender og ikke til
nobody@servernavn
2: Alle modtagere kommer på som Bcc. eller på anden måde skjules for de
andre modtagere.

På forhånd (mange) tak.
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. december 2002 - 16:09 #1
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
12. december 2002 - 16:24 #2
Den ser meget lovende ud, men bygger på MySQL, og ligner jeg en der kan finde ud af det *NOT* :)

Nå, prøver at kigge på det, om ikke andet kan jeg sikket altid få ødelagt et eller andet...:)
Avatar billede tipsen Nybegynder
12. december 2002 - 18:18 #3
Vil foreslå dig at kigge nærmere på:

http://www.zend.com/codex.php?id=347&single=1

og så er det relativt nemt at bygge lidt kode op omkring denne klasse - der har tidligere været spørgsmål om brugen af dette på eksperten - prøv at søge i de gamle spørgsmål, hvis det fatter interesse.
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
12. december 2002 - 19:42 #4
Tak for begge jeres links.
Har fundet ud af at det egentlig ikke tager så lang tid at poste gennem OE og min udbyders SMTP som jeg havde regnet med, så det bliver løsningen for mig så længe mit medlemstal ikke stiger betydeligt.

I skal self. have point for jeres links uanset hvad, så hvis tipsen lige poster et svar får i lov at dele de 150 pts.

--
Michael
Avatar billede tipsen Nybegynder
12. december 2002 - 23:37 #5
Never mind.
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
14. december 2002 - 15:42 #6
tipsen: Hvis du vel have point skal du poste et SVAR, ellers kan jeg ikke give dig noget...!
Avatar billede tipsen Nybegynder
14. december 2002 - 16:13 #7
Det var så derfor jeg skrev "Never mind" i en kommentar...