Avatar billede Slettet bruger
12. december 2002 - 22:25 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Køb af cd-rom i tyskland

Er der en der kender en tysk webshop der sælger cd-romer til billige penge. Siden skal helst også være på engelsk eller dansk da mit tyske ikke er så godt. Hvis man kan handle med visa vil det være godt.

T2C
Avatar billede dramsgaard Nybegynder
12. december 2002 - 22:29 #1
gå ind på www.edbpriser.dk under kategorien cd'er.... der skulle være lidt at vælge imellem...
Avatar billede kick Nybegynder
12. december 2002 - 22:31 #2
Avatar billede hitengel Praktikant
12. december 2002 - 22:32 #3
Her kan du sammenligne priser på cd-rom'er på det tyske marked http://www.kostenloser-preisvergleich.de/software-billig-kaufen-preise-vergleichen/q.html
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2002 - 22:41 #4
Kick>>>>Jeg skrev billigt.... Det er ellers en god side men den er sku næsten ligeså dyr som det er i DK. Jeg har fundet en side hvor man kan købe 100 stk 221 kr. Men den er på tysk og jeg fatter ikke det halve der står på den.

T2C
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2002 - 22:42 #5
Hitangel>>> Den er desværre ikke på engelsk eller dansk....ellers ville den sikkert være god.

T2C
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2002 - 22:43 #6
Dramsgaard>>>Edbpriser.dk er alt for dyr da der kun er danske forhandlere på siden.

T2C
Avatar billede hitengel Praktikant
12. december 2002 - 22:46 #7
Ja, ok, men søger du noget specielt software? I så fald kan jeg bedre hjælpe dig... Mine tyskkundskaber er, rent beskedent sagt, ganske udemærkede, så sig, hvad du søger, så skal jeg prøve at finde det!
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2002 - 22:56 #8
Det er blanke cder jeg søger, men jeg vil ikke betale det det koster i DK.

T2C
Avatar billede hitengel Praktikant
12. december 2002 - 23:18 #9
Ok, det er faktisk ret sværere at finde, end jeg troede, men jeg fandt dog noget på det tyske eBay http://listings.ebay.de/pool1/plistings/list/all/category26762/index.html?from=R4
Er det noget i den retning, du søger?
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2002 - 23:30 #10
Jeg fandt et rigtigt godt sted selv....http://www.cdr-by-mail.co.uk
Så jeg lukker spm
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2002 - 23:31 #11
I har fået points for godt arbejde....
Tak for hjælpen

T2C
Avatar billede hitengel Praktikant
12. december 2002 - 23:32 #12
Selv tak. Og tak for point.
Avatar billede fam.outzen Nybegynder
18. december 2002 - 15:23 #13
Prøv nierle.de
De har en dansk udgave af deres side og så har de gode priser.
Endvidere overfører du pengene til en bank i danmark, hvilket gør det
noget nemmere.