Avatar billede oldingen Nybegynder
31. juli 1999 - 17:08 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Gæstebog

Hmm.jeg ville gerne have en gæstebog på min homepage hvem kan give mig et godt svar hvor jeg kan finde en ??
Avatar billede razor Nybegynder
31. juli 1999 - 17:08 #1
kig på http://www.mbn.dk/ han har en god en!
Avatar billede oldingen Nybegynder
31. juli 1999 - 17:09 #2
den er perfekt tak for svaret her har du dine points
Avatar billede julle Nybegynder
31. juli 1999 - 23:09 #3
Tjah......hvis du selv skal lave en er der jo somsagt en lille bitte snot gæstebog.....på www.mbn.dk...MEN!....Gider du ikke slev lave en hat www.coolchat.dk en som man gratis kan få!
Eller kig på www.byte-me.dk...

Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. august 1999 - 19:36 #4
kan i sige... FAKER?

fuck hvor er det åbenlyst... bare kald mig dukseagtig men hvis man skal fake, så kan man i det mindste gøre det lidt mere diskret!
Avatar billede razor Nybegynder
02. august 1999 - 20:48 #5
manden spurgte om et spørgsmål, og jeg gav ham et svar! jeg var bare heldig at jeg var den første....
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. august 1999 - 23:15 #6
oldingen spørger 17:08:16
razor svarer 17:08:41

det vil sige at han på 25 sek har nået at loade siden, læse dit spm, skrive et svar og sende det.

oldingen kommenterer 17:09:07

på 26 sek har han så loadet siden, læst razors svar og så selv kommenteret.

det er alt sammen meget flot, da der plejer at gå et par minutter fra nogen skriver til man få besked om det via email...

oldingen har i øvrigt ikke kommenteret nogle spm, oprettet nogle spm, eller besvaret nogen, og giver alle sine point væk i et spm.

Avatar billede snowball Novice
02. august 1999 - 23:25 #7
Ka' i synge med på "How low can you go ???"

Snowball
Avatar billede razor Nybegynder
02. august 1999 - 23:26 #8
jeg kender tilfældigvis manden og har ham på icq... han sendte mig en msg, da han havde oprette spørgsmålet, og jeg ligeledes da jeg havde svaret!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. august 1999 - 23:28 #9
jeg har et bånd her, vi lige kan sætte i så vi har et beat eller noget..
Avatar billede razor Nybegynder
02. august 1999 - 23:28 #10
jeg kan også synge: 'snowball og cyberesben ... i er bare misundelige'
Avatar billede oldingen Nybegynder
02. august 1999 - 23:33 #11
Okay jeg indrømmer det .. jeg havde lovet Razor 300 points hvis han kunne finde en gæstebog og lave den om yil mine behov...Og det gjorde han han fandt en på www.mbn.dk og lavede den om vil du have koden så kan du da oxo få den CyberEsben

Var det , det du ville vide CyberEsben
Avatar billede snowball Novice
02. august 1999 - 23:33 #12
Point her på Eksperten rager mig en pap-and, og for min skyld kunne vi godt afskaffe det !!!

Snowball
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. august 1999 - 23:35 #13
oldingen>> ok din forklaring er sådan set god nok, men hvad så med at skrive den kode han har lavet, her inde så vi alle kan få glæde af den i stedet for bare at overføre points?
Avatar billede snowball Novice
02. august 1999 - 23:36 #14
Men hvis i fandt ud af det via ICQ, hvorfor skulle Razor så ha' alle Oldingens point på Eksperten ???

Snowball
Avatar billede razor Nybegynder
02. august 1999 - 23:39 #15
tagwall.php3:

---start her---
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<html>
<head>
    <title>Tagwall</title>
<style type="text/css">
<!--
td, input      { font-family:verdana; color:black; vertical-align:top; font-size:10pt; }
p, body        { font-family:verdana; font-size:10pt; }
h1              { font-family:verdana; text-align:center; letter-spacing: 10pt; }
input, textarea { font-family:verdana; }
a              { color:blue;text-decoration:none; }
a:hover        { color:black; text-decoration:underline; }
table          { width:100%; }
td.title        { font-weight:bold; width:15%; }
th              { font-family:verdana; text-align:left; }
.title            { font-size: x-large; font-family: Verdana; font-weight: bold; margin-bottom: 15; }
-->
</style>
</head>
<body>
<div class="title">Tagwall</div>
<?php
if ($action == "write") {
?>
<table>
<form action="tagwall.php3" method="post">
  <tr valign="top"><td>Name:</td><td><input name="name" size="30"></td></tr>
  <tr valign="top"><td>Email:</td><td><input name="email" size="30"></td></tr>
  <tr valign="top"><td>URL:</td><td><input name="url" size="30" value="http://"></td></tr>
  <tr valign="top"><td>Message:</td><td><textarea cols="40" rows="7" name="message"></textarea></td></tr>
  <tr valign="top"><td>&nbsp;</td><td><input type="Hidden" name="action" value="insert"><input type="Submit" value="&nbsp;Send&nbsp;" style="font-size: x-small; font-family: Verdana; font-weight: bold; color: White; background-color: Black;"></td></tr>
</form>
</table>
</body>
</html>
<?php
exit;
}
if ($action == "insert") {
$name = htmlentities($name);
$email = htmlentities($email);
$url = htmlentities($url);
$message = htmlentities($message);
$message = ereg_replace( "
", "<br>", $message);
$fp = fopen("tagwall.txt", "a");
fputs($fp,"\n".$name."|".$email."|".$url."|".$message."|".date("d-m-Y: H:i:s"));
fclose($fp);
?>
Done...<br><br>
<a href="tagwall.php3?action=read">Read</a> | <a href="tagwall.php3?action=write">Write</a>
</body>
</html>
<?php
exit;
}
if ($action == "read") {
    $splitted=array();
    $filarr = file("tagwall.txt");
    $i = sizeof($filarr);
    $i = $i - 1;
    while ($i > 0) {
        $splitted = explode( "|", $filarr[$i]);
        echo($splitted[4]." : By ".$splitted[0]."<br><a href=\"mailto:".$splitted[1]."\">".$splitted[1]."</a><br><a href=\"".$splitted[2]."\">".$splitted[2]."</a><br><br>");
        echo("<i>".$splitted[3]."</i><hr>");
        $i = $i - 1;
    }

?>
<a href="tagwall.php3?action=read">Read</a> | <a href="tagwall.php3?action=write">Write</a>
</body>
</html>
<?php
exit;
}
?>
<a href="tagwall.php3?action=read">Read</a> | <a href="tagwall.php3?action=write">Write</a>
</body>
</html>
---slut her---

tagwall.txt:

---start her---
-------------------------------------------------------
---slut her---

værsgo!

kan ses i funktion på http://wiktor.dk/~razor/eks/tagwall.php3

undskyld.... :´-(
Avatar billede razor Nybegynder
02. august 1999 - 23:41 #16
BTW... husk at give tagwall.txt de rigtige permissions...
Avatar billede snowball Novice
02. august 1999 - 23:43 #17
Hhhmmm....Han undskylder. Det ER måske et fake spørgsmål ???

Snowball
Avatar billede zenzoria Nybegynder
02. august 1999 - 23:44 #18
??
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. august 1999 - 23:44 #19
det ser ok ud... men i må da indrømme at det vækker mistanke, sådan bare at fyre 300 points i hovedet på en anden
Avatar billede razor Nybegynder
02. august 1999 - 23:45 #20
DET ER IKKE FAKE!
Avatar billede snowball Novice
02. august 1999 - 23:47 #21
Whatever.....who cares....who gives a fuck....du får ret - jeg får fred.....

Go'nat

Snowball
Avatar billede razor Nybegynder
02. august 1999 - 23:48 #22
vi brugte nok et par timer på at bikse det sammen sammen... ( sammen :-)
så derfor points'ne
Avatar billede oldingen Nybegynder
02. august 1999 - 23:48 #23
Hmm..er det en undskylning jeg hører der CyberEsben
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. august 1999 - 23:52 #24
det kan vi så godt sige, men i skal ikke være overraskede over at i bliver mistænkt...

for det ser sgu suspekt ud!!!
Avatar billede razor Nybegynder
02. august 1999 - 23:56 #25
jep...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. august 1999 - 00:02 #26
så det er lige så meget jeres egen fejl, hvis i altså taler sandt
Avatar billede julle Nybegynder
03. august 1999 - 13:13 #27
*lol*....FUCK hvor er i stride!
Avatar billede mpj Nybegynder
22. marts 2000 - 20:44 #28
Jeg holder med ...... (-: