Avatar billede triumfthye Nybegynder
15. december 2002 - 10:07 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Vedhæftede filer kan ikke håndteres...

Hvis der i Outlook er givet tilladelse til at man kan åbne vedhæftede filer (med risiko for virusangreb) - hvad kan så ligge til grund for at det ikke er muligt at gemme vedhæftede filer?!
Avatar billede carstone Praktikant
15. december 2002 - 10:10 #1
tror du skal højre klikke på den og så vælge gem.... prøv det..
Avatar billede dennism Nybegynder
15. december 2002 - 10:11 #2
Har du norton antivirus?...
Avatar billede triumfthye Nybegynder
15. december 2002 - 11:01 #3
Jeg må simpelthen ignorere provokationen fra "carstone" - og ja; personen med problemet har Norton antivirus! ...?
Avatar billede carstone Praktikant
15. december 2002 - 11:03 #4
rolig jeg kunne jo ikke vide hvad du havde prøvet at gøre! ingen grund til at blive sur, vi har sikkert bare misforstået hinanden!
Avatar billede dennism Nybegynder
15. december 2002 - 11:05 #5
triumfthye >>

Jeg har oplevet noget af det samme.. Så vidt jeg husker, så ligger problemet i Norton Antivirus... Men jeg kan desværre ikke lige huske hvordan du løser problemet!...
Avatar billede triumfthye Nybegynder
15. december 2002 - 11:09 #6
Jeg er helt rolig; "no hard feelings", carstone!

Hvis du kommer i tanke om det, dennism, så lad mig det vide, tak...
Måske du har en henvisning, jeg kan bruge?
Avatar billede carstone Praktikant
15. december 2002 - 11:12 #7
jeg tror jeg ved det! prøv at gå ind i options i NAV og kik under Email. måske er der noget der.. kan ikke lige huske hvad det hedder
Avatar billede dennism Nybegynder
15. december 2002 - 13:07 #8
triumfthye >>

Min trail version af NAV er opbrugt, så jeg kan ikke komme ind i NAV!... Så jeg kan desværre ik hjælpe... Men prøv at gøre hvad carstone siger!...
Avatar billede dennism Nybegynder
15. december 2002 - 13:09 #9
Hvad hvis du går ind i Outlook Express og vælger: "Funktioner => Indstillinger...", og derefter vælger "sikkerhed"... Har du så et kryds i "Tillad ikke, at vedhæftede filer, der..."?...
Avatar billede henrik27 Nybegynder
15. december 2002 - 13:10 #10
hej
Hvis du bruger Outlook, så prøv at gå i funktioner> Instillinger > Sikkerhed og her se om der er hak i "Tilad ikke at gemme vedhæftet filer m.m."

Mvh. Henrik
Avatar billede triumfthye Nybegynder
15. december 2002 - 14:56 #11
Jeg forsøgte netop at formulere mit spørgsmål sådan, at det fremgik at fluebenet var væk under sikkerhedsindstillinger!
Avatar billede dennism Nybegynder
15. december 2002 - 15:27 #12
Det havde jeg også forståelsen af at du havde gjort... Men jeg ville da lige forsøge at hjælpe alligevel!.. Det var jo ikke sikkert at det var det samme flueben vi havde i tankerne!...
Avatar billede triumfthye Nybegynder
13. maj 2003 - 11:22 #13
Problemet forsvandt efter ombygning og geninstallering!