Avatar billede kepsus Praktikant
17. december 2002 - 11:10 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

log on script fot BEGYNDER

hej jeg vil høre om jeg kunne få lidt hjælp her, da jeg til dagligt kun administrere as400, så jeg er "lidt" grøn hvad det her angår.
Hvis man skal lave logon script fra win98/win200/xp kræver det så at man har en windows server stående, det jeg egetlig kun ville var at mappe nogle drev til de forskellige bruger
Avatar billede -ulli- Nybegynder
17. december 2002 - 11:13 #1
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
17. december 2002 - 12:46 #2
ja, for at klienterne automatisk skal få kørt logon scriptet skal du have en NT/2000 server der er sat op som domæne server.
klienter skal herefter logge på domænet.
på den måde er man i stand til at angive et logon script i hver brugers konto.
Avatar billede kepsus Praktikant
17. december 2002 - 13:08 #3
tak for det rune lav et svar så for i point begget to
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
17. december 2002 - 13:09 #4
svar :-)