Avatar billede webstationen Nybegynder
17. december 2002 - 17:43 Der er 2 kommentarer

ArGoSoft Mail Server Pro Manual

Hejza alle sammen jeg søger en manual til ArGoSoft Mail Server Pro Manual på dansk for kan ikke så godt englsk !!! nogen der vil hjælpe mig med det !! for min mArGoSoft Mail Server Pro virker ikke som den skal :// ikke nice
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. december 2002 - 18:08 #1
Jeg vil foreslå at du mailer Argosoft og spørger dem. Jeg tror faktisk ikke den findes på dansk, men man kan aldrig vide, hvis den findes tror jeg ikke du får problemer med at få den elektronisk af dem.
Hvis den ikke findes, så få den på engelsk, vi oversætter gerne passager du ikke lige forstår og du kan lige så godt vende dig til det engelske, det er sproget på nettet
Avatar billede webstationen Nybegynder
17. december 2002 - 18:13 #2
jepper ved jeg godt :)) har også den englsk manual !! :/