Avatar billede ice Nybegynder
18. december 2002 - 22:00 Der er 9 kommentarer

Sælges: Ericsson R600

Hej jeg har en Ericsson R600.

Det er en god telefon, med god talelyd og det hele. Jeg købte den for at se hvad forskellen var på Nokia og Ericsson. Jeg har fundet ud af at jeg er mere til Nokia.

Den er 2-3 mnd. gammel og er simlåst til sonofon i 3 mnd til.

Hvad kan jeg få for den, og er der nogen der har en eller anden form for Nokia de evt. vil bytte for den.

Hilsen
Thomas
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
18. december 2002 - 22:05 #1
*host* *host*
er det ikke den med den *host* dårlige ordbog???

... sidder også inde med en Ericsson R600 hvis nogen er interesseret :o)
Avatar billede ice Nybegynder
18. december 2002 - 22:08 #2
Den har ikke en speciel dårlig ordbog, man kan faktisk skrive hurtigere uden. Har også fået at vide man kan få gratis software opdatering og få en opdateret ordbog. Jeg skriver næsten aldrig sms, og det er også mest for at få en Nokia igen. Har haft 5 foner, og de 4 var Nokia :)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
19. december 2002 - 02:29 #3
ice >> Nu er r600'en heller ikke toppen af det ericsson har præsteret!
prøv at give ericcson endnu en chance med en af deres bedre telefoner, i stedet for en discount model som r600!
Avatar billede p2 Nybegynder
19. december 2002 - 14:59 #4
Du kan nok få ca. 600 for den, hvis du sætter den til salg på www.qxl.dk

points?
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
19. december 2002 - 23:15 #5
ice>> "Den har ikke en speciel dårlig ordbog, man kan faktisk skrive hurtigere uden" <- lidt selvmodsigende...

webmasterdk>> Generelt er En Ericsson R600 en fed telefon. Måske er dens pris i discountklassen, men udover ordbogen overgår den konkurrenterne i den prisklasse med flere længder.

-Kalenderfunktionen fås simpelthen ikke bedre og kan nærmest konkurrere med de alleredyreste på markedet.
-Den har et godt display med mulighed for at gøre skriften mindre, så det hele er mere overskueligt.
-Betjeningen er enkel!
og så ser den meget dyrere ud end den er...
Avatar billede webmasterdk Praktikant
19. december 2002 - 23:36 #6
ok, nu bruger jeg sp mest min til sms, og jeg synes(undskyld sproget) at den er en pain in the ass!
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
20. december 2002 - 00:37 #7
Jeg har en 3210 - kan du godt få i bytte ;o)
Avatar billede ice Nybegynder
20. december 2002 - 07:58 #8
lacalifornia -> nu har jeg også haft en 3310 og den kunne jeg med lidt øvelse skrive hurtigere med uden ordbog. Derfor var det også nemmest at skrive uden på R600'eren. Nogle kan bedre lide ordbog, andre kan ikke.
Avatar billede ice Nybegynder
20. december 2002 - 07:59 #9
Kreidlerhansen -> nej tak, sorry, men det ville sgu være at udskifte pistoler med stenslynger :)