Avatar billede michaelb Nybegynder
21. december 2002 - 10:56 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

dårlig grafik

Hvordan kan jeg ændre i mine skærmindstillinger for grafikken er meget dårlig.

Jeg har lige formateret og jeg forstår ikke hvorfor den lige skulle være netop SÅ dårlig.

Når jeg går ind i egenskaber og vælger fanen indstillinger kan jeg i emnet Farver kun vælge "16 farver". Og i emnet Skærmområde er der kun mulighederne 640x480 eller 800x600

Jeg har windows 2000 prof.
Hvad skal jeg gøre?
Mvh. Michael
Avatar billede zoonax Nybegynder
21. december 2002 - 10:58 #1
Hvilket Grafikkort har du ?
Avatar billede peet-49 Novice
21. december 2002 - 10:59 #2
Du skal installere driver til dit grafikkort, så kan du ændre opløsningen.
Avatar billede michaelb Nybegynder
21. december 2002 - 10:59 #3
Det må jeg ærligt indrømme at jeg faktisk ikke ved...!
Avatar billede michaelb Nybegynder
21. december 2002 - 10:59 #4
peet49: Du må lige forklare hvordan jeg skal gøre.
Avatar billede zoonax Nybegynder
21. december 2002 - 11:00 #5
du skal hente den nyeste driver til dit grafik kort fra internettet!
Avatar billede michaelb Nybegynder
21. december 2002 - 11:01 #6
Men hvordan??? Jeg aner absolut intet om drivere og grafikkort :-)
Avatar billede sthen Nybegynder
21. december 2002 - 11:02 #7
hvad er det for en putter du har
Avatar billede michaelb Nybegynder
21. december 2002 - 11:05 #8
Jamen kan det ikke være lige meget? Det er én min bror har lavet.
Avatar billede sthen Nybegynder
21. december 2002 - 11:06 #9
Jo men hvis det nu havde været en standard Compaq, IBM eller lign, så havde vi kunnet besøge deres hjemmeside for at finde ud af hvilket grafikkort der havde siddet i dyret.
Men du skal da bare sige til hvis vi ikke skal hjælpe
Avatar billede michaelb Nybegynder
21. december 2002 - 11:09 #10
Nåh, men det ved jeg nu ikke. Hmm... Skal jeg sige til hvis i ikke skal hjælpe???? Jotak, men det må i nu meget gerne *gg*

Er der nogle som derimod kan hjælpe mig med at installere en driver???
Avatar billede sthen Nybegynder
21. december 2002 - 11:09 #11
Men OK.
Så må du hente Sisasoft Sandra (som er en benchmark-test) her:
http://www.tweakup.dk/HTML/download/benchmark.htm
Så skal vi nok finde ud af hvilket grafikkort du har.
Avatar billede michaelb Nybegynder
21. december 2002 - 11:16 #12
Nu har jeg Installeret programmet...
Avatar billede michaelb Nybegynder
21. december 2002 - 11:23 #13
hvad skal jeg så?
Avatar billede sthen Nybegynder
21. december 2002 - 11:32 #14
Køre programmet, og lade det detecte dit grafikkort
Avatar billede michaelb Nybegynder
21. december 2002 - 15:38 #15
det kan jeg altså ikke finde ud af og da jeg gik ind i en af mapperne lukkede min computer... Er der ikke noget mere "enkelt" man kan gøre.

Ellers, kan i så ikke forklare det punkt for punkt?
Avatar billede michaelb Nybegynder
21. december 2002 - 22:04 #16
lukker...
Avatar billede peet-49 Novice
22. december 2002 - 10:09 #17
Du kan ikke acceptere dig selv, bare fordi du ikke kan finde ud af, og installere driver til grafikkort.