Avatar billede stein Nybegynder
21. december 2002 - 15:36 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Programering i PHP!

Hej!
Jeg står og mangler en eller 2 til at lave noget programering til mine hjemmesider!

Penge - tjaa.. kan vi snakke om!

Kontakte mig på icq, hvis du er intersseret eller skriv en mail til martin@leinstein.dk icq : 24941731
Avatar billede sukos Juniormester
21. december 2002 - 15:37 #1
Hvad skal laves, og hvornår skal det være færdigt?

Og nu når du ikke bruger sharksforum, hvorfor så ikke lade det kører her på siden?
Avatar billede sukos Juniormester
21. december 2002 - 15:38 #2
Og hvor mange penge havde du tænkt dig at bruge på det?
Avatar billede stein Nybegynder
21. december 2002 - 16:07 #3
Hvor mange penge? det ved jeg ikke...

Men det er en dating side...
Jeg har lavet alt designet... mange sider er lavet..
Mangler bare en database.. og så få sat alle siderne sammen!
Avatar billede fangel Nybegynder
21. december 2002 - 16:58 #4
<½ spam>
undskyld jeg spørger, men HVORFOR vil du lave endnu en dating side, tror du selv på at folk faktisk vil vælge DIN side ud af de 30000000 andre dating sider rundt omkring på nettet? hvis det er for at tjene penge på det, så drop det, det er der ikke...
</½ spam>

bare lige min mening...

Morten
Avatar billede stein Nybegynder
21. december 2002 - 17:04 #5
hehe - ja, men nu er det ikke din mening jeg høre på dea!
Men det er iorden du spørger...

Men jeg tror godt, jeg kan få lavet en anderledes datingside...
Men min mening er bare...

det skader aldrig at prøve!
Men siden tager ikke udgangs punkt i at tjene penge!

Men hvis den en gang kommer til det... ville det jo bare være dejligt!
Avatar billede cozey Nybegynder
21. december 2002 - 17:08 #6
Det er et kæmpe projekt at lave en datingside! ... ikke selve det med at lave et ombygget forum, men med allle de små ekstra feautures der skal med, ofr at det skal blive godt! .... det kunne gå hen og blive en dyr fornøjelse...!
Avatar billede stein Nybegynder
21. december 2002 - 17:17 #7
Jamen, hvem har sagt at sådan et projekt skal være dyrt?
Hvorfor tror alle folk, at man skal give flere 1000 kr,- for sådan noget?

Og rom blev ikke bygget på en dag! (ihvertfald ikke efter hvad jeg har hørt)

Jeg forstår bare ikke hvorfor alle folk ikke bare kan se posetivt på det!
Og så komme med nogle gide kommentar, isteden for at svine et projekt til!

Men sådan er den dansk mentalet åbenbart!
Hvis man har lyst/håb på at åbne en side, eller bare et eller andet!
SÅ bliver man svinet til...

Mærkligt! - ikke fordi at det gør noget at få negatvit kommentar, slet ikke...
men hvorfor "KUN" negativt
Avatar billede jkmedia Nybegynder
21. december 2002 - 17:59 #8
Jeg vil ikke komme med en negativ kommentar...

Men grunden til at det koster mange penge, er fordi det tager sku tid at lave sådan noget!!
Jeg har lavet utallige af datingseriver, og det tager hammer lange hver gang!!

Så er der chat, så er der besked-forum, online status, opbygning, søgning(er), gæstebøger, dagbøger, billeder etc etc....

Det tager sku tid!!

Hvis du ønsker at lave en datingservice idag, skal du have meget mere end dating og beskeder!!
Du skal have noget som fx: SMS (koster en del penge!!) og en hel del andre servicer samtidigt, så folk for mere hos dig end hos de andre!!

(Bare lige en lille kommentar!!)
Avatar billede stein Nybegynder
21. december 2002 - 18:15 #9
jkmedia - ja, det er sku noget men kan bruge til noget...

Jeg er godt klar over at det tager mega lang tid, at lave sådan en side...
Men jeg ønsker jo også at siden skal have en række ting, som jeg har går rundt med.. som ikke findes på nogle af de andre dating sider!

Og jeg forventer da heller ikke at siden bliver et hit med det samme.. men efter lang tids arbejde.. håber jeg da på at det kunne blive en sussce! helt sikkeret!

Og jeg vil koble flere ting sammen med siden...
altså evt. have flere sider samarbejder sammen på den ene og den anden måde...

Ja, jeg kunne blive med at komme med ideer... dem har jeg sku masse af! ;)
Men man kan måske vende den om, og så lave et samarbejde med en eller flere personer!

Vi er nemlig 2! og det eneste vi endelig kan, er at markedsføre os selv.. og lave grafik + html!

Men jeg kunne da godt tænke mig at måske arbejde sammen med en, som er intersseret i at lave programeringen! hvor jeg så evt. kunne lave alt andet..

Hvis det bliver så dyrt, og lang tid, så kunne man jo gøre tingene på andre måder!

Håber da stadigvæk der er nogen som er intersseret i at lave en sjov og spænenden datingside!
Avatar billede layer Nybegynder
21. december 2002 - 19:57 #10
Du får sku ikke en programør til 15 point!!! Og der må ikke loves penge på eksperten, læs lige deres regler!
Avatar billede backside Nybegynder
21. december 2002 - 20:41 #11
layer>> Nej, man må ikke love penge.
Men dem der er interesseret kan jo kontakte på ICQ.
Så er den vel ikke længere
Avatar billede layer Nybegynder
21. december 2002 - 20:43 #12
sikkert!
Avatar billede fangel Nybegynder
22. december 2002 - 10:10 #13
det er OK at hører at du ikke gør det for pengene, for det var dømt til at mislykkes... men "give it a shoot"... det kan jo være det lykkkedes...

Morten
Avatar billede stein Nybegynder
23. december 2002 - 06:48 #14
Dea pg - ja, tror jeg også jeg vil...
Men det skulle ikke være noget for dig, at hjælpe mig?
Hvis du har været med til at lave flere dating sider?
Avatar billede stein Nybegynder
23. december 2002 - 06:49 #15
Layer - efter som jeg kan se, har jeg på ingen måder lovet penge til nogen...
Det eneste jeg har sagt, at vi kan snakke om pengene... og hvis folk skulle være mere intersseret, så kontakt mig igennem mail, eller icq!

Det kan vel ikke være så svært at forstå?
Avatar billede fangel Nybegynder
23. december 2002 - 09:37 #16
JEG har ikke lavet flere, jeg har lavet andre sider, men ikke dating sider... men jeg har lidt travlt... (gymnasiet), så jeg har ikke lige tid...

Morten
- www.desi-dev.dk
Avatar billede layer Nybegynder
23. december 2002 - 10:05 #17
hmmm, hvad har jeg fået point for?
Avatar billede layer Nybegynder
23. december 2002 - 10:05 #18
Så vidt jeg ved var det mig da brokkede...  : )
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2002 - 10:09 #19
hvorfor lagde du overhovedet et svar layer?