Avatar billede gizp Nybegynder
23. december 2002 - 12:18 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Tjek lige mit site...

Jeg vel gerne lige have vurderet www.damkjaer.frip.dk. Jeg godt at min gæstebog ikke virker. Men jeg forstår ikke hvorfor min kontakt mig ikke virker, det må i også godt se om i kan finde ud af. 10 point til vurdering, og 20 point for svar til kontakt mig spg.

/gizp
Avatar billede dennis_laxy Nybegynder
23. december 2002 - 12:30 #1
Hej...
Jeg synes at der mangler lidt grafik på din side...
Opsætningen er overskuelig, men selve siden er kedelig, synes jeg :)

Og på min computer virker din kontakt mig side fint :)
Hilsen
Dennis
Avatar billede gizp Nybegynder
23. december 2002 - 12:30 #2
Har du prøvet at sende en mail der fra??
Avatar billede dennis_laxy Nybegynder
23. december 2002 - 12:37 #3
Nåå, på den måde - ikke virker :)
Nej, så virker den ikke, så bliver det bare hvidt...
Du skal gå ind på frip.dk og et eller andet sted, finde noget om "Form Mail" eller sådan noget....
Her står der nogen linjer, som du skal sætte ind istedet for der hvor du har skrevet:
<form action="sendmail.php" method="post>
F.eks. hvis man er kunde hos www.scannet.dk ser koden sådan her ud:
<form action="http://scripts.scannet.dk/form2mail.asp" method="post">
Men den kan du kun bruge, hvis du er kunde hos scannet...
Man kan finde den under "support" i menu'en, og så ned til noget der hedder: "Mailform og tællere" og så "ScanNet's Mailform".
Noget lignende skal du finde på www.frip.dk...
Håber du kan bruge det til noget :)
Hilsen
Dennis
Avatar billede dennis_laxy Nybegynder
23. december 2002 - 12:40 #4
Hvis du ikke kan finde noget af det under frip.dk, kan du også få en mail form, fra et gratis sted...
F.eks. på www.Hostedstuff.com, kan man få en mail form, helt gratis... :)
Man kan også på www.streetdesign.dk, men den er nede lige nu...
Hilsen
Dennis
Avatar billede melao Nybegynder
23. december 2002 - 15:51 #5
siden er mørk og firkantet. Hvis du prøver at give de rammer hvor du har tekst i en lysere farve (så der kommer mere kontrast) og afrunder hjørnerne, så tror jeg du allerede er godt på vej.
En god ide vil også være et gøre lidt mere ud af dit toplogo.

"min fritid spiller jeg Badminton og sidder og leger med hjemmesider. Jeg kan programmere HTML, og er ved at lære PHP/MySQL."
Man programmere ikke i HTML.

/Casper
Avatar billede diskodexter Nybegynder
23. december 2002 - 16:22 #6
Den er meget blå...

/Braestrup
Avatar billede jthyge Mester
23. december 2002 - 16:27 #7
i referencer er det skrevet en url.. Den burde der måske være et link til !! Så man bare klikker på url´ne og så komme man til siden!!
Avatar billede gizp Nybegynder
23. december 2002 - 17:34 #8
dennis_laxy  kommer du lige med et svar??

/gizp
Avatar billede dennis_laxy Nybegynder
23. december 2002 - 19:33 #9
Hehe ja :)
Værsågo :)

Hilsen
Dennis
Avatar billede gizp Nybegynder
24. december 2002 - 09:40 #10
Tak! Og glædelig jul
Avatar billede gizp Nybegynder
24. december 2002 - 11:39 #11
dennis_laxy >> Angående min kontakt mig form, har jeg på siden "sendmail.php" lavet følgenede kode:
<html>
<head>
<title>Untitled Document</title>
</head>

<body bgcolor="#006699" text="#000000" link="#000000" vlink="#000000" alink="#000000">
<?php

$mail = $_REQUEST["epost"];
    mail("gizp@ofir.dk")
        ("$overskrift")
        ("$text");

    echo "Mail er sendt";
?>
<div align="center"><font face="verdana" size="2"><a href="main.php" target="text">Til
  forsiden</a></font> </div>
</body>
</html>

Burde det så ikke virke??

/gizp