Avatar billede humleloi Nybegynder
23. december 2002 - 19:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

er p**** billeder og film beskyttet med copyright..

Efter jeg er med i den topic med ringenes herre coveret kom jeg til at tænke på om p**** billeder og film er beskyttet med copyright.. for jeg ved at spil, software, musik og nu cd covers er, men hvad med det der p.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. december 2002 - 19:56 #1
Hvad skulle forskellen være? Naturligvis er de det.
Avatar billede prodic Mester
23. december 2002 - 19:56 #2
Som regel er alt materiale beskyttet af ophavs-retten.
Undtagelsen er naturligvis der hvor det er angivet at materiale et frit tilgængeligt.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
23. december 2002 - 19:57 #3
Alt hvad der når værkshøejde er ophavsretsligt beskyttet. - du kan læse mere på www.retsinfo.dk.

/jelzin
Avatar billede humleloi Nybegynder
23. december 2002 - 19:57 #4
de billeder man finder på nettet hvor kan man ellers finde dem henne? med mindre man vil sidde og klippe klistre i nogle blade..
Avatar billede humleloi Nybegynder
23. december 2002 - 19:59 #5
spørgsmålet er nu lukket..
Avatar billede ducks Nybegynder
23. december 2002 - 19:59 #6
Læste engang et indlæg her på eksperten, hvor der var et link til en side man frit kunne bruge billederne fra sålænge deres reklame/logo stadig var derpå.

Ellers må du bare selv stå model ;)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
23. december 2002 - 22:07 #7
PORNO
Avatar billede knudgert Nybegynder
24. december 2002 - 03:19 #8
Luk spørgsmålet ved selv at svare og accepter det.
Avatar billede humleloi Nybegynder
17. januar 2003 - 09:13 #9
Jepper!