Avatar billede zero-hero Nybegynder
24. december 2002 - 16:25 Der er 9 kommentarer

nvidia driver - opløsning

Efter jeg har smidt mine nvidia driver ind er opløsningen gået ned i noget der ligner 800x600 nogen der ved why og hvor jeg ændre det ?
Avatar billede layer Nybegynder
24. december 2002 - 16:28 #1
tryk egneskaber ved højreklik på skrivebordet, og vælg indstillinger!
Avatar billede zero-hero Nybegynder
24. december 2002 - 16:36 #2
ordet linux - slackware siger dig noget ?
Avatar billede layer Nybegynder
24. december 2002 - 16:40 #3
du har ikke sagt noget om Linux!
Avatar billede layer Nybegynder
24. december 2002 - 16:41 #4
Jeg kender ikke linux's brugerfflade, så jeg kan ikke hjælpe!
Avatar billede zero-hero Nybegynder
24. december 2002 - 16:50 #5
Du er her : Eksperten : Styresystemer : Server : Linux : Slackware : nvidia driver - opløsning : <-- hmm gæt engang hvor det er posted henne :> ej god jul.. håber nogen andre kan
Avatar billede kornfreak Nybegynder
24. december 2002 - 19:34 #6
editor filen /etc/X11/XF86config, der er dine opløsninger defineret, tilføj dem du vil ha til rådighed.
Avatar billede zero-hero Nybegynder
24. december 2002 - 21:53 #7
pointen er at den staar nemlig paa de 1280x1024 men jeg dobbelt tjekker lige...
Avatar billede zero-hero Nybegynder
24. december 2002 - 21:55 #8
det gQr den sQ.. mega underligt? andre ideer?
Avatar billede Max Novice
24. oktober 2005 - 15:18 #9
Har lige selv bøvlet med det samme. Det hjalp for mig at finde dokumentationen for min skærm og ændre (i mit tilfælde /etc/X11/xorg.conf) V og H refresh rate til de rigtige værdier, samtidig med at sætte den op til at kunne køre højere opløsninger.