Avatar billede initializing Nybegynder
30. december 2002 - 13:25 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

Fejl i E-Pro! ADMIN KOM NU IGANG!

Synes egenlig det er på tide at Admin kommer igang med at få lavet nogle af de fejl som der er i Pro funktionerne.. Jeg ved at jeg ikke er den eneste som har problemer med det og det er jeg ærlig talt pisse træt af!

Min sidebox-konfiguration virker ikke.
Skjulte Indlæg virker ikke.
Og ca. 6/10 gange kan jeg ikke poste indlæg.

Det er jo noget pis at vi så skal betale 25+,- for sådan noget pis som ikke engang virker!

Det er altså ikke noget Eksperten.dk kommer langt med!

-Martin
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. december 2002 - 13:30 #1
jeg er enig med dig, men jeg tror ikke at Admin har haft meget fred i julen!

Godt nytår..
Avatar billede michael-k Nybegynder
30. december 2002 - 13:30 #2
ganske enig. Prøvede at råbe nogle op den anden dag. Men fik bare at vide at admin er på juleferie :(

Så må håbe han tager det op når han engang kommer tilbage.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. december 2002 - 13:34 #3
det ville nok heller ikke skade at sende til link til dette spm, til admin på info@eksperten.dk

Kan da lige sige at jeg har vært PRO fra starten, og jeg har ikke oplevet nogle af de problemer du beskriver :(
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
30. december 2002 - 13:36 #4
Jeg har heller ingen nævneværdige problemer, men jeg ved at admin sammen med folkene bag php pt. arbejder på at finde en bug i systemet.
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. december 2002 - 13:38 #5
der er da en ting der ikke virker og det er skjulte indlæg, også selvom jeg er PRO
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. december 2002 - 13:39 #6
den virker da, klik på mit indlæg og vælg, så burde det forsvinde.. det virker hos mig..
Avatar billede jelzin101 Praktikant
30. december 2002 - 13:41 #7
hvad er der galt med sidebox konfigurationen ? -hos mig virker den nu upåklageligt.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
30. december 2002 - 13:41 #8
her virker det nu også med skjulte indlæg :-)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. december 2002 - 13:41 #9
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
30. december 2002 - 13:51 #10
Håber ikke det opfattes som spam, men de her skjulte indlæg - hvad er det?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. december 2002 - 13:55 #11
det er så du kan skjule visse indlæg, eks hvis jeg opfattede dit indlæg som spam, og ikke gad oog se på det, så kan jeg skjule det.. jeg kan også vælge at ignorere alle indlæg fra dig af.. så jeg ikke kan se dine indlæg..
Avatar billede jelzin101 Praktikant
30. december 2002 - 13:57 #12
crit>> det gør at du kan skjule et enkelt indlæg, eller skjule alle indlæg en bruger har lavet i det enkelte spørgsmål, eller i alle spørgsmål (er ret nyttigt hvis der er folk du bare ikke gider høre på :)

-jeg har smidt et screenshot op på http://www.dinos.dk/index.php?op=10&act=bdfag&spm=299400
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
30. december 2002 - 14:03 #13
takker :o) Overvejer at gå PRO - er det pengene værd?
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
30. december 2002 - 14:04 #14
Ja det mener jeg - du for jo også et newsscanner abb. med i prisen som jo normalt koster de 25,- /mdr.
Avatar billede michael-k Nybegynder
30. december 2002 - 14:07 #15
Som det ser ud nu mener jeg det ikke. Der er snart lige så meget oppe tid på eksperten som nede tid :)
Men newscanner abb. er jo en lækker ting, også kun på grund af det man skal vælge pro syntes jeg :)

Men er sikker på der kommer mange flere pro tiltag i det nye år, så kan du vente et par måneder eller 3  ville det nok være bedre.  Men på den anden side 25 kr  hmm det jo ikke det vilde ;)
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. december 2002 - 14:29 #16
skjulte indlæg virker ikke hos mig, jeg kan godt se hvordan det bør virke på dit klip, men her virker det ikke.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
30. december 2002 - 16:25 #17
Avatar billede initializing Nybegynder
30. december 2002 - 18:30 #18
Criterius.dk: Nej det er ikke pengene værd! Der er alt for mange fejl i det!
Avatar billede eagleeye Praktikant
31. december 2002 - 02:17 #19
Skjul indlæg virker fint hos mig, jeg har nu heller ikke oplevet fejl i pro delen, eller de pro functioner jeg bruger. Jeg skal måske lige tilføje jeg har ikke leget med sideboxene så jeg ved ikke om det virker som det skal.
Avatar billede eagleeye Praktikant
31. december 2002 - 02:25 #20
Jeg kommentere lige igen mht at skjule indlæg:
Det virker i IE6
Det virker ikke i Morzilla 1.0 RC1
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
31. december 2002 - 14:44 #21
Har ingen problemer med PRO funktionerne
Syntes det er pengene værd - ikke mindst at man kan konfigurere sideboxe OG vælge reklamerne fra :)

mht newsscanner var det så ikke meningen at man skulle modtage en mail med et brugernavn + password ???
Avatar billede michael-k Nybegynder
31. december 2002 - 14:47 #22
susanne jeg fik mit brugernavn og password til newscanner sammen med emailen jeg fik da jeg blev e-pro medlem    så tjeck lige efter en ekstra gang om det ikke skulle stå der i :)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
31. december 2002 - 15:17 #23
>>michael-k nope gør det ikke - gik PRO da denne feature blev lanceret for snart længe siden ;))
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. december 2002 - 18:38 #24
susanne => du skulle gerne have modtagt en mail *på den adresse du bruger til eksperten*.. men en kode.. dit brugernavn er din mail adresse..
http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=110

men allerede den 21/12 fik jeg mail fra News Scanner, om at jeg ikke længre var abonnent, var udløbt og det håbede at jeg ville blive abonnet igen snart ;)
Og det passer med at det er ca 6måneder siden jeg købt mit PRO.. men jeg kunne alligevel ikke bruge det til noget ;)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
01. januar 2003 - 14:05 #25
>>rkhdk mhh har ikke modtaget en mail - så mja mit brugernavn er min mailadresse men mht password, tja det må jeg så vente på. Men ellers overlever jeg jo nok :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. januar 2003 - 14:28 #26
susanne => så skriv en mail til Admin på info@eksperten.dk
http://www.eksperten.dk/kontakt.phtml

Og ja, jeg ved godt at der ikke er den bedste svar tid fra Admin af ;o)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
01. januar 2003 - 14:45 #27
;)) tja det sker der vel ikke noget ved - mail sendt
Avatar billede jesperhaun Nybegynder
02. januar 2003 - 11:46 #28
Hvis der er problemer med NewsScanner, så send en mail til mig (j.haun@idg.dk).

Hvis du ikke har fået mail med brugernavn til NewsScanner, og du er Pro, så gør følgende. Gå ind på www.newsscanner.dk og vælg funktionen glemt password. Indtast din e-mail, så får du kodeord sendt med mail.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
02. januar 2003 - 18:54 #29
>>jesper jeps er PRO - thnx - selvfølgelig. Ejj hvor pinligt - en udpræget "fejl 40". Det siges jo også at det man først bliver blind på er øjnene LOL
Avatar billede initializing Nybegynder
15. februar 2003 - 00:37 #30
Lukker...