Avatar billede kasper82 Nybegynder
03. januar 2003 - 17:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fjern logon ved start og ...

Jeg har min spand til at starte op så den logger på "Adminstrator" ved start.. og jeg har ikke ngoet pass.. og trykker bare enter.. men kan man ikke få den til at gøre det selv.. at auto logge på.

En anden ting.. kan win2kpro ikke gøre så ens desktop icons snapper til et form for grid, som XP har!?
Avatar billede mjense173 Nybegynder
03. januar 2003 - 17:58 #1
Angående logon skal du bare gå i kontrol panelet og vælge "user and passwords", derefter skal denne box slås fra:

http://www.fiskeroglysdal.dk/download/kasper82.jpg

Vindows2000 har ikke noget desktop grid, men der er Autoarrange, det kan næsten det samme, bortset fra at ikonerne bliver sorteret efter det du vælger. (navn/dato...)
Avatar billede kasper82 Nybegynder
03. januar 2003 - 18:11 #2
Jeg men den auto arrange er en pain in the ass.. da den smider rundt med ikonerne.. og det er jo så at sige .. MEGET LAMT!