Avatar billede psycosis Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:25 Der er 11 kommentarer og
4 løsninger

Ønskes Vurderet..........

Jeg vil gerne have jer til at se lidt på den og give jeres ærlige svar.....

www.team-k-os.subnet.dk

//Psycosis
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:30 #1
Jeg kunne ikke finde den....
Avatar billede steen_hansen Forsker
24. oktober 2000 - 22:30 #2
Utrolig flot grafik på indgangssiden! Hvordan og i hvilket program er det lavet?

Nu er jeg nok meget konservativ, hvad links angår, men jeg synes eksterne links bør blive åbnet i et nyt vindue (target=\"_blank\").

Smart menu i venstre side, men den falder ikke helt godt sammen med det øvrige design, jeg tænker på font-typen.

Men alt i alt godt. :o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:31 #3
Siden er AAAALT for mørk. Jeg kan slet ikke læse overskriften på \"nyhederne\" uden at makere den... desuden er jeg meget imod Java Applets, med mindre man selv laver dem og de er unikke.

Der er ikke så meget at sige..

6@13 .. pga. at jeg dårligt kan læse hvad der står+de mørke farver+Java Applets
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:31 #4
Lige en ting til ..

\"The Team K-oz Homepage <%=date%>\"

En lille ASP fejl måske ?
Avatar billede psycosis Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:32 #5
Jeg har brugt anfy til hovedsiden og i menuen........

//Psycosis
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:32 #6
Nu kom den (det var måske mit internet der strækkede)

Der burde næsten værer en kant rundt på de nydheds bokse så der blev en blød overgang fra den sorte baaggrund til den hvide farve i kassen.
+ at det ville være dejligt hvis man kunne scrolle ned og se den nederste del af nyhederne.
Avatar billede psycosis Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:34 #7
Hvis du ikke kan læse overskrifterne så er det da fordi din skærm er mega mørk....

Det står med klart grønt......

Ja det er en lille fejl.....

//Psycosis
Avatar billede psycosis Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:41 #8
Siden er optimeret til 1024*768......

Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:44 #9
<< psycosis >>

Nope ... min skærm er hverken mega mørk, helt nede i brightness eller noget i denr retning ...

jeg kan se det er grønt (for mig ligner det noget a\'la #003300 ..)
Avatar billede steen_hansen Forsker
24. oktober 2000 - 22:47 #10
Det er en dum idé at optimere siden 1024x768, da der stadig er mange, der kører 800x600. Tilpas den efter 800x600 og giv dem, der har en højere opløsning lidt mere for pengene. Eller udfyld det med din sorte baggrund. Enten som en kolonne nr. 2 eller centrér din 800x600 og lad det overskydende være tomme borders i hver side.
Avatar billede sawimi Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:47 #11
Fed start - men dine link´s i orange hmm.. de svømmer ud, ja de er ikke klare - desuden bruger du alt for mage forskellige farver - det gør det rodet at se på...
Avatar billede ujdesign Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:52 #12
Egentlig er det ikke min smag, men den f..... flot lavet.
Men, er det med vilje du ikke har ramt helt samme baggrundsfarve bag logo og links som på resten af siden?
Og så pynter det ikke, at det på nogen af siderne dukke en scollbar op.
Avatar billede ujdesign Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:53 #13
scrollbar
Avatar billede psycosis Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:57 #14
Takker for alle svarene.

//Psycosis
Avatar billede denboj Nybegynder
25. oktober 2000 - 01:09 #15
hov - for sent ude - men du er ihvertilfælde dygtig til at lave flotte overskrifter - synes bare at det er ærgeligt at du bruger så mange forskellige typer i stedet for at holde dig til en der er fed. Hmm og jeg synes egentlig også at navigationen falder lidt udenfor - Lidt synd når enkeltkomponenterne på siden er så flotte som de er