Avatar billede freja55 Nybegynder
07. januar 2003 - 17:07 Der er 9 kommentarer

Outlook ard. i outlook express

Jeg har win xp.
I win me kunne jeg bruge adresserne fra outlook i outlook express. Det kan jeg ikke få til at fungere i XP.
Jeg logger ind som administrator.
Hva' gør jeg?
07. januar 2003 - 17:12 #1
Funktioner->Adressekartotek
og herefter
Funktioner->Indstillinger
her kan deling af data med Outlooks kontaktpersoner vælges.
Avatar billede freja55 Nybegynder
07. januar 2003 - 17:55 #2
hvis du mener i expressen - så er der ikke noget der hedder Funktioner->Indstillinger under Funktioner->Adressekartotek.
I outlook har jeg delt mine adresser
Avatar billede jkrons Professor
07. januar 2003 - 22:38 #3
Hviken version af OE har du? I min kan jeg også vælge Funktioner - Adressekartotek. I dialogboksen vælger jeg igen Funktioner og vælger så  Indstillinger.
Avatar billede freja55 Nybegynder
07. januar 2003 - 23:03 #4
Jeg har OE6 dk
Avatar billede jkrons Professor
07. januar 2003 - 23:08 #5
OK. Jeg må lige kigge i morgen på kontoret. Er det XP Pro eller Home?
Avatar billede freja55 Nybegynder
07. januar 2003 - 23:15 #6
Det er Pro
Avatar billede jkrons Professor
07. januar 2003 - 23:24 #7
Ok. Jeg checker lige i morgen formiddag...
Avatar billede aovergaard Nybegynder
08. januar 2003 - 10:55 #8
Se lige dette svar som jkrons før har hjulpet en anden med. Hjælper det også dig skal han også have point. http://www.eksperten.dk/spm/301539
Avatar billede freja55 Nybegynder
08. januar 2003 - 22:00 #9
Tjaaa aovergaard, det virker da sååån, men det er nu ikke den rigtige måde.
Der må findes en anden måde. Det virker uden problemer i Win Me.