Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
09. januar 2003 - 16:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

TV-Tuner - indeholder DV500 en TV-Tuner?

Hej Eksperter

Jeg har lige opdaget at det kort, jeg nakkede fra min mors pc'er, fordi der var firewire på, faktisk er et rimeligt ok videoredigerings kort, nemlig et Pinnacle Systems DV500, som er listet her: http://www.eksperten.dk/spm/42349 som et kort med TV-tuner, og så vil jeg gerne vide om det er tilfældet?

Jeg har ingen planer om at skulle lave nogen form for videoredigerings arbejde, men jeg kunne da sagtens bruge et tv hehe

Mvh.
Maverick_Quazary
Avatar billede cbp Nybegynder
09. januar 2003 - 17:29 #1
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
09. januar 2003 - 17:50 #2
Det linkede til Edition DV500, min er bare en DV500...
Avatar billede zenze Nybegynder
09. januar 2003 - 22:04 #3
Hvis du vil have et TV-kort, så kan vi da bytte. Jeg har et Typhoon TView med BT 878 chipset og 125 kanaler, og det har capture funktion via Composite Video - og S-VHS In samt Audio Out. Jeg er selvfølgelig villig til at lægge nogen penge oveni.