Avatar billede kasper82 Nybegynder
10. januar 2003 - 21:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Soft Quadro?

Jeg har hørt noget om at man kan sætte sit GEFORCE kort til at køre i noget de kalder "Quadro mode".. Hvad er det?.. Hvad hjælper det.. og hvordan gør man det?

Jeg sidder med et Geforce 4 ti 4200 kort med 128 ddr ram, fra Palitdaytona.

Jeg bruger MEST mit kort til grafisk arbejde.. men også til spil (primært UnrealT2003)

Er der nogle udlemper ved det?.. Evt. ved TV-out brug el. lign.?
Avatar billede sekam Nybegynder
10. januar 2003 - 21:10 #1
Avatar billede kasper82 Nybegynder
10. januar 2003 - 23:06 #2
Kender godt den artikkel på nvworld.. men lidt for meget læsestof.. og så på engelsk.. havde håbet på nogle kunne forklare til lidt mere kortfattet (og om det kunne betale sig for mig).. og evt.. hvordan..
Avatar billede kasper82 Nybegynder
13. januar 2003 - 13:44 #3
Nå .. lukker og slukker.. fandt lige selv en lille ting på google.. der havde en guide!..