Avatar billede tuning.dk Nybegynder
11. januar 2003 - 10:10 Der er 36 kommentarer

Et logo til at sætte på billeder

Hej allesammen

Jeg skal bruge et logo til at sætte på de bilelder jeg tager, jeg havde et før, som så sådan her ud: http://www.tuning.dk/index.php?module=My_eGallery&do=showpic&pid=1561&orderby=dateD

MEn da jeg har fået ny compo. er det væk, så nu mangler jeg et nyt, der skal være en bil (finder i selv i mit galleri) og tekst: "Tuning.dk" "Din tunings portal #1" og så et lille Copyright mærke!!!

Billedet skal være i photoshop fil!
Avatar billede tlunde Nybegynder
11. januar 2003 - 10:46 #1
Er det MEGET nødvendigt at der i logoet kommer til at stå: Dit tuningsportal #1?? Jeg syntes at det kommer til at fylde for meget i logoet...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. januar 2003 - 10:48 #2
Jeg er igang med at klikke dit nuværende logo ud med alpha kanaler så vendt lige lidt
Avatar billede tlunde Nybegynder
11. januar 2003 - 10:52 #3
Hvis du kan undvære det sidste, så har jeg prøvet at lave et lille logo til dig...oploader det lige om lidt.
Avatar billede tlunde Nybegynder
11. januar 2003 - 11:09 #4
Avatar billede tuning.dk Nybegynder
11. januar 2003 - 11:19 #5
Det sidste skal med,,,, Logoet må godt være samme størrelse som det gamle!
Avatar billede tlunde Nybegynder
11. januar 2003 - 11:22 #6
hmm...okay. Jeg prøver lige igen så! Den bil jeg har valgt, er den fin nok?
Avatar billede tlunde Nybegynder
11. januar 2003 - 11:27 #7
Prøv igen: www.thomaslunde.dk/tuningdk.jpg

Hvordan ser det så ud?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. januar 2003 - 11:30 #8
Det er svært at lave det helt nøjagtig, men tjek:

http://web2.ikasths.dk/mmd2207/tuning.gif
Avatar billede tuning.dk Nybegynder
11. januar 2003 - 11:33 #9
Det skal ik være det samme som jeg havde før...

Jeg finder lige en bil som kan bruges...  den her  http://www.tuning.dk/index.php?module=My_eGallery&do=showpic&pid=4600&orderby=dateD
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. januar 2003 - 11:38 #10
tuning.dk >> træls, det skrev du da ikke noget om. Du skrev bare at du ikke havde filen mere
Avatar billede tlunde Nybegynder
11. januar 2003 - 11:38 #11
Hvordan var opstillingen på det billede jeg havde lavet? Hvis jeg sætter det nye billede ind?
Avatar billede tlunde Nybegynder
11. januar 2003 - 11:43 #12
tuning.dk >> Den bil er sgu lidt svær at få med...Den bliver alt for grim i kanterne, når den skal skæres ud, fordi der er alt for meget uden om...Kan den hvide bil der ikke bruges?
Avatar billede tuning.dk Nybegynder
11. januar 2003 - 11:58 #13
Den hvide bil kan ik bruges, desværre, skriftypen skal også ændres... prøv at kig i galleriet på tuning.dk elelr få lidt inspiration af mine bannere : http://www.tuning.dk/modules.php?op=modload&name=FAQ&file=index&myfaq=yes&id_cat=2&categories=Bannere&parent_id=0
Avatar billede tlunde Nybegynder
11. januar 2003 - 11:59 #14
okay...ærgeligt...jeg hopper fra her så!
Avatar billede tuning.dk Nybegynder
11. januar 2003 - 12:01 #15
ok ellers tak
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. januar 2003 - 12:01 #16
tuning.dk >> Hvorfor ikke bare holde fast ved det gamle logo, så passer det jo også med de nuværende billeder
Avatar billede tning.dk Nybegynder
11. januar 2003 - 14:58 #17
Fordi det er væk og hende der har lavet det har det ik mere
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. januar 2003 - 15:01 #18
Ups, glemte du ikke lige at logge ind med turning.dk istedet for?

Jamen jeg har klippet billedet ud, hvorfor dur det ikke så?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. januar 2003 - 15:02 #19
-r
Avatar billede initializing Nybegynder
11. januar 2003 - 15:05 #20
Hov t(u)ning.dk ?? Dobbelt bruger.. Fyfy!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. januar 2003 - 15:08 #21
Snakker lige med en CoAdmin om det
Avatar billede rkhdk Nybegynder
11. januar 2003 - 15:42 #22
tunning.dk og thing.dk => Forklaring ønskes på hvorfor begge brugere er registeret på samme PC?

Du har 24 timer til at forklare, ellers deaktivers begge brugere
Rkhdk / CoAdmin
Avatar billede rkhdk Nybegynder
11. januar 2003 - 15:49 #23
det var selvfølgelig tuning.dk og tning.dk jeg mente ;o)
Avatar billede balling Nybegynder
12. januar 2003 - 11:05 #24
Leder du stadíg efter et logo? Jeg kan godt forsøge at lave et, men vil lige sikre mig at du stadig er med i diskutionen!

- Balling
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. januar 2003 - 11:10 #25
balling >> Det ser ud som om t(u)ning.dk har trukket sig tilbage.
Avatar billede balling Nybegynder
12. januar 2003 - 11:12 #26
Jah... der er noget der kunne tyde på det...!

- Balling
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. januar 2003 - 11:15 #27
Jeg forstår bare ikke, han har et logo, men som han ikke har filerne til. Jeg har klippet hans logo ud, men han siger at han ikke kan bruge det. Det forstår jeg ikke. Men nu må vi se hvad Coadmin gør!!
Avatar billede tlunde Nybegynder
12. januar 2003 - 12:21 #28
Var mit forslag da så dårligt, at det heller ikke kunne bruges?
Avatar billede balling Nybegynder
12. januar 2003 - 12:35 #29
Tlunde>>> Dit forslag var ikke dårligt, men prøv at skrive "Din tuningsportal" i stedet for "Dit tuningsportal" !!! ;)

- Balling
Avatar billede cdc Novice
12. januar 2003 - 12:39 #30
tning vare en gamel bruger han brugte, jeg fik først points fra ham meget lenge efter at jeg lavede noget til ham da han havde problemer med at logge ind.
Så lavede han tuning, i melletiden indtil det blev fixet, så nu har han sikkert glemt sine to brugere, har dog ikke set ham med point overførsel og lignenede.
Men aligevel, to brugere er en for meget.....

/cdc
Avatar billede tuning.dk Nybegynder
12. januar 2003 - 22:25 #31
Jeg har selv lavet et logo i mellemtiden, da jeg skulle bruge et.

Jeg kunne ikke logge ind med min første bruger (tning.dk) jeg skrev også mail til eksperten.dk for at få hjælp, men har aldrig fået hjælp, så jeg oprettede tuning.dk istedet for, men nu virker begge, og de køre faktisk med samme kode så det er let at forveksle dem, I kan bare slette tning.dk , er alligevel stavet forkert!
Avatar billede fcs Novice
12. januar 2003 - 22:27 #32
Tuning.dk>> OK, vi sletter den gamle. Det vil være en god ide at svare på en Coadmins henvendelser næste gang - det var et rent held at jeg lige opdagede at du var på med et nyt spørgsmål. Det var vel også heldigt at det skete på en af mine "gode" dage ;-)

Hygge

FCS/Coadmin
Avatar billede tuning.dk Nybegynder
12. januar 2003 - 22:28 #33
Tak

Jeg har ikke mails slået til, så får ikke nogen besked om når der sker noget nyt. men sætter det lige til
Avatar billede fcs Novice
12. januar 2003 - 22:30 #34
Fino - fortsat god aften ;-)
Avatar billede cdc Novice
12. januar 2003 - 23:03 #35
Så var jeg ikke helt galt på den :o)

/cdc
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. januar 2003 - 07:29 #36
tuning.dk >> Så skal dette spørgsmål lige lukkes, og synes da at tlunde og jakob har gjort et stort stykke arbejde, måske en lille belønning. ;-]~