Avatar billede torben.s Nybegynder
13. januar 2003 - 17:40 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

arghhh reklamer i spm. :P

er der nogen der kan fortælle mig hvorfor jeg skal sidde og kigge på den skaldede nar i reklamen for hp, når jeg kun er herinde i forummet for at hjælpe.

ps. jeg mener selfølgelig den reklame ved siden af spm. og jeg nægter at få eksperten pro.
Avatar billede cozey Nybegynder
13. januar 2003 - 17:41 #1
Det er en fejl! ... Normalt er den i toppen, og kommer derop hvis du trykker F5 (Opdater) ...
Avatar billede aspbuilder Nybegynder
13. januar 2003 - 17:42 #2
Nogen gange er der reklamer oppe, andre oppe og i spm andre slet ikke. Forstår ikke helt deres bannersystem.
Avatar billede htm Nybegynder
13. januar 2003 - 17:42 #3
Det bliver du nok nødt til!

Det er en reklame at IDG/Admin har valgt at ligge ind, som vil vises for brugerne hver ½ time!
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2003 - 17:43 #4
Skaldet nar er måske så meget sagt, men han irriterer efterhånden osse mig. Det er klart at Eksperten skal kunne løbe rundt, hvilket bl.a. sikres vha. disse reklamer, men jeg synes der skal være en grænse.
Avatar billede htm Nybegynder
13. januar 2003 - 17:44 #5
Se også admins svar her: http://www.eksperten.dk/spm/303464
Avatar billede strcoder Nybegynder
13. januar 2003 - 17:48 #6
Så kommer der vel også snart popups ? onunload ?
Avatar billede torben.s Nybegynder
13. januar 2003 - 17:50 #7
suk.... tak for svar. jeg måtte bare have luft. :/ håber de fjerner den, det kørte jo fint for en halv måned siden. idg kan vist ikke lade være med at presse citronen, idg er nok et a/s går jeg ud fra......
Avatar billede torben.s Nybegynder
13. januar 2003 - 17:55 #8
strcoder>>>> eller hvad med den her.. http://newz.dk/forum_item.php?id=23721
håber ikke jeg giver idg gode ideèr :)
Avatar billede strcoder Nybegynder
13. januar 2003 - 17:59 #9
Man 100% moral forladt og ude for pædagogisk rækkevidde når man begynder at misbruge onunload, onmouseover, det eksempel du der viste er jo skræmmende.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
13. januar 2003 - 18:17 #10
Hvad med at betale 25skalde kr. om mdr. så slipper du for reklamer i både mails og her på siden + et hav af nye funktioner
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2003 - 18:36 #11
Personligt synes jeg at 25 kr. pr. måned for at hjælpe andre folk er lige i overkanten. Uden folk til at svare på spørgsmål ville sitet ikke eksistere - reklamer eller ej.
Avatar billede torben.s Nybegynder
16. januar 2003 - 13:06 #12
jeg har lært at elske reklamen i spm. jeg føler mig nu som et nyt og bedre meneske hver gang jeg ser reklamen. jeg har nu indset at eksperten bliver et bedre sted med reklamer i spm. ;P

lukker spm.
Avatar billede initializing Nybegynder
16. januar 2003 - 13:09 #13
IDG er en flot pengegriske fupmagere.. Dr har placeret bannere over alt.. Og hvis man vil have dem fejrnet køber man Pro.. Det gjorde jeg for at støtte Eksperten.. (Hvilket er DUMT da IDG jo har overtaget og DE støtter) samt nogle af funktionerne ikke virker i Pro.. Det er noget bondefangeri at vi betaler 25+ kr. for noget som ikke virker!

Har  ændret i min hosts fil så ser ingen reklamer nu. :) meget bedre end det pis Eksperten byder i øjeblikket..