Avatar billede kasper82 Nybegynder
13. januar 2003 - 20:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tv-out

Nogle der kender et godt program til styring af ens tv-out -> fjernsyn? (udover TVTOOL selvf. :) )
Avatar billede kasper82 Nybegynder
13. januar 2003 - 20:55 #1
Skal bruges sammen med et Geforce 4 ti4200 Daytona kort.
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
14. januar 2003 - 00:38 #2
Hvad er der nu galt med TvTool, det virker da fortræffeligt sammen med et daytona ti4200... bruger det selv :)
Avatar billede triumph23 Nybegynder
14. januar 2003 - 11:52 #3
bare brug Nvidia's tv-out proggie. Det er skide nemt at sætte op og virker hver gang!!!
Avatar billede kasper82 Nybegynder
15. januar 2003 - 11:14 #4
TVTOOL er ikke freeware.

Mvidia tv-out proggie?.. den der er i driverne el ?
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
15. januar 2003 - 15:40 #5
TVTOOL koster kun 100 kroner, og sørger for at du kan fixe problemet med sort/hvid billede som mange har når de bruger Geforce4 tv-out.
Dette gøres ved at sætte output til Composit, noget som jeg ikke mener er muligt med freeware programmer samt det der er med driverne.
Derudover kan man lave utallige indstillinger for lyd, samt faverne så man får et perfekt billede, det er langt mere værd end de 100,- det koster.
Avatar billede triumph23 Nybegynder
16. januar 2003 - 14:06 #6
ja, den følger altid med driveren. Du ændrer det inde under skærmindstillinger. Bare lige husk at ændre overlay til din sekundære skærm :=)
Avatar billede kasper82 Nybegynder
16. januar 2003 - 14:07 #7
triump: fejlen .. så at sige.. med den tilfølgende driver.. er at ved TV_out fylder den ikke hele tv-skærmen.. og i mit tilfælde.. kan man ikke afspille fullscreen sources uden billedet bliver "smadret"..
Avatar billede kasper82 Nybegynder
06. maj 2003 - 12:27 #8
Har købt en licens af TV TOOL som fixede det.!