Avatar billede fckomodo Nybegynder
15. januar 2003 - 22:48 Der er 5 kommentarer

Hjemmesider!!!

Jeg søger en masse hjemmesider til styleling af biler!
ALt hvad der har styleling har intresse!
og jeg leder osse efter hjemmesider til at hente biler fra udlandet F.eks ebaymotors, men det skal være i EU
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
15. januar 2003 - 22:51 #1
Avatar billede arne_v Ekspert
15. januar 2003 - 22:54 #2
Avatar billede fckomodo Nybegynder
15. januar 2003 - 23:05 #4
Yup.... Men hvor kan jeg købe de ting??? masser af Gallery, det skal jeg detsværre ikke bruge, og hvor kan jeg købe billige Honda Prelude og CRX
Avatar billede arne_v Ekspert
15. januar 2003 - 23:08 #5
http://www.mobile.de/ et vistnok europas største bil-marked.