16. januar 2003 - 10:15 Der er 39 kommentarer og
2 løsninger

Verdens mindste RC bil, har du prøvet den?

Hej

Jeg har på min website www.royaldeal.com nogle så fjernestyret biler af mærket Nikko.
Jeg vil gerne lave en mini forbruger test her:

Er der nogen der ude der har prøvet dem?
Hvad syntes du om dem?

Og et frit spg.
Hvilken kan du bedst lide af de tre?
http://www.royaldeal.com/GroupFi.asp?GroupFi=300

Desuden overvejer jeg at tage et større parti af nogle andre biler hjem fra Kina, de hedder Bit Char G.
Har du nogle erfaringer med dem?
Avatar billede cozey Nybegynder
16. januar 2003 - 10:21 #1
hmmm... det bliver en ret dårlig forbrugertest ...
1) Jeg tror det er yderst få der har erfaringer med dem :)

2) Hvis der er, drejer det sig måske om 1,2 eller 3...

-Det virker mere som "skjult" reklame :)
16. januar 2003 - 10:28 #2
det er ikke ment som skjul reklame, seriøst. Men jeg er intresseret i at høre folks meninger om dem. I Japan og USA er der opstået hele turneringer omkring disse så biler.
Er der det i DK, eller er de ikke rigtig slået an?
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. januar 2003 - 10:39 #3
Jeg har slet ikke set dem i DK - men de ser fede ud :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. januar 2003 - 10:41 #4
http://www.morfars.dk/group.asp?group=1 - de findes skam i DK :)
Avatar billede robotten Praktikant
17. januar 2003 - 09:01 #5
Har lige fået en sådan en ad døren:
http://www.firebox.com/index.html?dir=firebox&action=product&pid=382

Herligt lille stylle legetøj, for store drenge *s*

Prøver lige at lede efter den danske side, der forhandler dem.
Avatar billede robotten Praktikant
20. januar 2003 - 11:30 #6
Her er linket, desværre er de pt. udsolgt:
http://microracer.glerup.info/
Avatar billede robotten Praktikant
24. januar 2003 - 12:46 #7
?
Avatar billede robotten Praktikant
27. januar 2003 - 11:38 #8
Følg evt. med her også:
http://www.eksperten.dk/spm/309126

Og reager her, tak!
Avatar billede robotten Praktikant
04. februar 2003 - 08:44 #9
Advarsel: Reager her!
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. februar 2003 - 09:02 #10
lukke!!!!!!
Avatar billede robotten Praktikant
04. februar 2003 - 10:01 #11
Tak ;)
Avatar billede mblp1 Nybegynder
25. marts 2003 - 10:24 #12
Jeg er meget interreseret i de ORIGINALE Bit Char-G Biler, især dem med Boost funktion ( 2 gear),  + tilbehør, hvis prisen er iorden. Jeg har set på www.Ebay.com (søg under Bit Char-G), at man kan få dem til ca. 20 - 25 $ plus levering ca. 10 - 15 $ ( ialt ca. 200 - 300 kr).
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. marts 2003 - 11:22 #13
mblp1> og????
25. marts 2003 - 12:46 #14
John_stigers>>>
Jeg har oprettet dette spørgsmål til fri debat for alle at deltage i og det er jo det som mblp1 netop gør.
Så vær en god Ekspertbruger og tillad andre at ytre sig, ingen grund til at råbe Lukke!!! uden nogen grund overhovedet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. marts 2003 - 12:56 #15
def> så skulle han nok overveje at oprette sit EGET spørgsmål - ellers er det minimalt hvad hjælp han kan få.
Avatar billede robotten Praktikant
25. marts 2003 - 12:57 #16
def>> tag dig sammen, og reager i dine åbne spm., i stedet for at blive sur. Det er der ingen grund til.
Avatar billede robotten Praktikant
25. marts 2003 - 12:59 #17
Her er der fx også lige et par hjælpsomme brugere, der sukker efter noget respons:
http://www.eksperten.dk/spm/235803
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. marts 2003 - 13:00 #18
ENIG!!! fej for egen dør først!
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. marts 2003 - 13:02 #19
http://www.eksperten.dk/spm/243364 = lukke el. reagere?
25. marts 2003 - 13:47 #20
lol - tør øjene og kom videre :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. marts 2003 - 13:53 #21
Absolut intet er sket - du er anmeldt!
25. marts 2003 - 13:55 #22
john_stigers>> Hvad er jeg blevet anmeldt for??
er du tilpas afstumpet til at du ikke er i stand til at kommunikere dine tanker ud?
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. marts 2003 - 14:02 #23
Du er blevet bedt om at komme med en reaktion/feedback i dine åbne spørgsmål, til dette skriver du "lol - tør øjene og kom videre :-)" derfor anser jeg dig som usamarbejdsvillig, og så bliver det coadmins opgave at få dig på rette spor igen.

Med venlig hilsen
John Stigers
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. marts 2003 - 14:03 #24
Hvorfor nægter du at gøre noget ved dine gamle spørgsmål? Det er ligesom det jeg ikke kan forstå...
Avatar billede robotten Praktikant
25. marts 2003 - 14:08 #25
john>> Jeg bakker dig op, men undlad at gå mere i diskussion med def. Det kan ikke betale sig. Bare lad def få den sidste kommentar, og så håber vi på, at co's skrider ind.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. marts 2003 - 14:10 #26
taget til efterretning
25. marts 2003 - 14:11 #27
Du råber
"lukke!!!!!!"
Og har anmeldt mig, derfor har jeg nu anmeldt dig. Fordi at jeg føler du sætter dig til herre over hvornår et spørgsmål er klar til at blive lukket.
Hvis jeg ikke har lukket mine spørgsmål til tiden skal jeg sørge for at pudse mine briller og gøre det bedre i fremtiden.
Der er egentlig ingen grund til at tærske langhalm på denne sag mere. Lad Admin træffe afgørelsen, vi to bliver jo nok aldrig slyngveninder.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. marts 2003 - 14:52 #28
du har enmeldt mig fordi at du føler at jeg sætter mig til herre over hvornår et spørgsmål er klar til at blive lukket?

Når det hele grunder i at DU er en sjuskepeter der opretter spørgsmål men ikke gider lukke dem, selv om du bliver bedt om at lukke dem? (måske med lidt for kraftige vendinger - men stadigvæk en forespørgsel til dig om at lukke)

Jeg er blevet anmeldt før - men denne begrundelse er altså en af de svageste jeg længe har set.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. marts 2003 - 14:54 #29
desuden læser jeg din kommentar i http://www.eksperten.dk/spm/243364: "Kommentar: def
20/11-2002 13:17:12    nope, delvis kaput grafikkort" som at du HAR fundet løsningen, men bare ikke har lukket spørgsmålet. korrekt?
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. marts 2003 - 14:54 #30
robotten> ups :)
Avatar billede mblp1 Nybegynder
26. marts 2003 - 10:10 #31
Jeg har fundet en Japansk side (www.lik-sang.com), hvor man kan købe Tomy Bit Char-G biler. Siden kan indstilles, så sproget og valuta-omregningen bliver dansk. ;-)
D r ellers dejligt at se, hvor dejlige og tolerante medmennesker man har!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede eagleeye Praktikant
28. marts 2003 - 22:32 #32
Jeg vil lige kommentere.

def, både robotten og john_stigers beder dig om at reager og komme med noget feedback på deres hjælp, det er vel ikke for meget at forlange af en spørger. De kan jo ikke læse dine tanker, så skriv dog du ikke er klar til at lukke endnu eller på anden måde lav en kommentar som gør det tydeligt du stadig er der.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. april 2003 - 17:08 #33
En coadmin har været her og bedt om en reaktion i gamle spørgsmål. Der er intet sket her http://www.eksperten.dk/spm/235803 + http://www.eksperten.dk/spm/243364
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. april 2003 - 17:09 #34
Desuden kan jeg da ikke bruge en anmeldelse til en disse, når manden der anmelder mig ikke gør noget for at rydde op i hans egne sager:
"Denne bruger virker til at være hævet over normal Eksperten opførsel og virker nedladene overfor andre brugere. Denne anmeldelse er kun indsendt fordi den anden bruger har valgt at anmelde mig uden en, for mig, gyldig begrundelse. PS: jeg har været en tilfreds bruger af Eksperten.dk siden 1999 og er altid kommet godt ud af det med de andre brugere. Mvh Christian Dalsgaard"
Avatar billede robotten Praktikant
07. april 2003 - 11:47 #35
Hvorfor gør Co's ikke noget?
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. april 2003 - 21:00 #36
Aner det ikke - nu har jeg - igen - anmeldt ham med ordlyden:
"Nu må coadmins komme med et ultimatum. Godt nok har brugeren været på E længe, men det betyder vel ikke an han er hævet over andre der ignorerer folks henvendelser????"
Avatar billede robotten Praktikant
08. april 2003 - 08:06 #37
En anmeldelse er strøget af sted herfra også...
08. april 2003 - 09:15 #38
undskyld, men hvad har I gang i?

Dette spørgsmål er jo lukket og I har selv takket for point:

Accepteret svar: john_stigers
Point : 30
04/02-2003 09:02:28    lukke!!!!!!

Kommentar: robotten
04/02-2003 10:01:49    Tak ;)
Avatar billede robotten Praktikant
08. april 2003 - 09:16 #39
Almindelig høflighed. Åbenbart ikke noget du kender til...
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. april 2003 - 20:10 #40
def> du "praler" med at have været på eksperten i over 3 år... - men har ikke lært at læse div. indlæg endnu? hmmm... ok, så for en sikkerheds skyld, så kommer det lige igen:

"Kommentar: john_stigers
04/04-2003 17:08:24    En coadmin har været her og bedt om en reaktion i gamle spørgsmål. Der er intet sket her http://www.eksperten.dk/spm/235803 + http://www.eksperten.dk/spm/243364"

Altså: Coadmin bad dig komme med lidt respons på div. gamle spørgsmål - med 3 år på eksperten, må man da have lært at holde øje med sine åbne spørgsmål - men igen - man kan også skide det hele en lang march... :(
Avatar billede fcs Novice
15. april 2003 - 11:29 #41
Def>> Få nu lukket de gamle spørgsmål. Der sker ikke mere i dem og derfor bør de lukkes.

FCS/Coadmin