Avatar billede ecoder Nybegynder
17. januar 2003 - 19:07 Der er 4 kommentarer

FEJL under installationen?!?!?!

Hej med jer,

Når jeg vil installere .NET server 2003, eller win XP or what ever, har prøvet lidt af hvert nu, så siger den fejl.

I ved når der kommer en fejl i styresystemet så kommer den blå bagrund med hvis skrift!

Den kommer lige inden jeg skal til at oprette partitioner ude fra DOS, i instalations programmet.

Der står følgende:

PARTMGR.SYS

PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA.

Hvad skal jeg gøre?

Mvh ecoder :-(
Avatar billede ebe Praktikant
17. januar 2003 - 21:13 #1
http://www.osr.com/DDK/ddtools/bccodes_4qsn.htm
jeg ved ikke om det hjælper dig. men se dig lidt omkring på nettet efter
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
Avatar billede ecoder Nybegynder
17. januar 2003 - 21:17 #2
Du siger noget.........

Takker

Og go weekend!

KOm med et svar! :-)
Avatar billede ebe Praktikant
17. januar 2003 - 21:45 #3
svar :)
Avatar billede madmann Nybegynder
19. januar 2003 - 11:07 #4
DIne partioner er ikke oprette korrekt.

Gør følgende hvis du kan boot fra CD.

Start installation og slet alle partioner eller brug en DOS disk.

Lad så .NET eller hvad det nu er komog opret så den eller de partioner du skal.