Avatar billede supernewbie Nybegynder
18. januar 2003 - 22:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Grafiker til 2dchat

Jeg søger en grafiker til en ny 2dchat.. Har allerede lidt men skal bruge mere / nyt :)
Hvis det var noget for dig kan du bare svare her på exp.dk og så snakker vi om det...
Du bliver self. admin på chatten men i starten får du ikke penge for det....

Dit job: Figurer og bagrunde til chatten og ting...
Du kan kigge på 3dchat.dk hvis du vil se hvad jeg mener med det...
Håber det er noget for nogle...

/Chatsniksnak.dk
Avatar billede supernewbie Nybegynder
18. januar 2003 - 22:37 #1
Ved godt der kan gå lang tid før nogle interreseret ser dette spg men håber self. at nogle vil hjælpe :D
Avatar billede supernewbie Nybegynder
19. januar 2003 - 00:33 #2
Hmmmmmmmmm
Avatar billede bbs Nybegynder
19. januar 2003 - 01:14 #3
2dchat - 3dchat.dk..

Hmm..

Nå, men jeg har en del grafik til sådan noget, men det er ridder stil hvis dette kunne ha' interesse?
Avatar billede supernewbie Nybegynder
19. januar 2003 - 12:26 #4
jeg vil da gerne se noget af det hvis det kunne lade sig gøre?
Jeg har msn og icq hvis du vil kontakte mig der?
Avatar billede supernewbie Nybegynder
19. januar 2003 - 15:43 #5
Lukker.. Regner ikke med at der kommer noget
Avatar billede web-3000 Nybegynder
03. august 2005 - 01:46 #6
heey jeg tror jeg er intraseret MEN jeg kan kun lave figure...