Avatar billede steppeulven Nybegynder
18. januar 2003 - 23:46 Der er 5 kommentarer

Produkt til eksamens opgave

Hey

Jeg ska igang med eksamen projekt opgave.. jeg skriver om diktatur i overemner frihed/ufrihed.

mit problem er... hvad skal jeg lave som produkt!?
Jeg er totalt tom for ideer!
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. januar 2003 - 00:24 #1
Hvad med at lave en analyse over forskellige diktatores magtinstrumenter og metoder med henblik på at lave en "Håndbog for diktatore. Fra Søren til Sadam på 10 måneder.

En slags moderne "fyrsten" af Makievellie (sikkert stavet forkert)
Avatar billede steppeulven Nybegynder
19. januar 2003 - 00:41 #2
tjae :D

Ideen men håndbogen er go men tror nok jeg ska ændre navnet lidt :D

Flere ideer tak! :D
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
19. januar 2003 - 01:37 #3
I din opgave kan du behandle hvordan arabiske lande styres af diktaturer, og hvilket mekanismer de bruger til at undertrykke deres medborger.

Du kan tage: Saudi Arabien, Egypten, Jordan, Syrien, Kuwait som forbillede. Saddams Irak behøver du ikke medtage i din opgave, folk er træt af hører om Saddam og hans dumheder.

Hvis du kan bruge mit tilbud, kan jeg komme med ekstra pif (TIPS)

mvh

MAHKUM
Avatar billede steppeulven Nybegynder
19. januar 2003 - 02:50 #4
Jeg ved godt hvad jeg laver opgaven om... det er selve produktet jeg intet aner om!
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
23. januar 2003 - 20:22 #5
Lav en film hvor du klæder dig ud som diktator :)