Avatar billede supernewbie Nybegynder
19. januar 2003 - 15:47 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Points til bbs

Ref:
http://www.eksperten.dk/spm/306830

Lukkede for tidligt...
Avatar billede bbs Nybegynder
19. januar 2003 - 15:49 #1
Takker for points :)
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2003 - 15:50 #2
Hvad får bbs point for?
Avatar billede initializing Nybegynder
19. januar 2003 - 15:53 #3
Supernewbie: Hvad får bbs point for som schultze siger? Du siger han kan konatkte dig over ICQ eller MSN.. Hvilket ikke ville være i overensstemmelse med reglerne.. Desuden har du heller ikke givet ham ditICQ eller MSN info.. Og det er heller ikke på dit minisite..

Så kan ikke se hvordan bbs fortjener de point..
Avatar billede eagleeye Praktikant
19. januar 2003 - 16:02 #4
Det er ikke tilladt at give point for en løsning som ikke er tilgængelig på eksperten. Se regel 2.1.13 i reglerne hvor der står det er ikke tilladt at tildele point for en opgave løst uden om Eksperten (feks. opgaver løst via mail, icq eller telefon).

Enten må i kommer med en meget god forklaring eller må bbs give de 200 point tilbage til supernewbie, da det ellers vil blive opfattet som ulovlig point overførsel.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede supernewbie Nybegynder
19. januar 2003 - 16:03 #5
hmm jeg kontaktede ham på icq. hans nummer stod på hans minisite.. Han tilbød at jeg kunne købe dem og siger så at jeg skal give ham pointsne ....
Avatar billede bbs Nybegynder
19. januar 2003 - 16:10 #6
Well, jeg regnede med at han skulle gi' mig dem når jeg svarede rigtigt på hans tidligere spørgsmål hvor der også var snak om penge.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
19. januar 2003 - 16:16 #7
hvis der var snak om andet en pointz sombelønning, så må der ikke gives pointz!

http://www.eksperten.dk/regler.phtml

§ 2.2.7
Det er tilladt at udlodde andre præmier end point for svar. Det kan være penge. I så fald må man ikke udlodde point. Det er brugernes eget ansvar at afgøre, om svarene er korrekte og betalingen gennemføres. Eksperten kan ikke drages til ansvar for hverken løsning eller betaling. Eksperten vil kun blande sig i spørgsmål, der handler om point.

§ 2.2.8
Hvis der udloddes andre præmier end point såsom penge, så skal spørgsmålet placeres i kategorierne Opgaver eller Job/opgaver. Svaret på - eller løsningen til - et sådant spørgsmål behøver ikke at blive offentliggjort på Eksperten - i modsætning til spørgsmål, der involverer point. De skal offentliggøres på sitet. Kategorierne Opgaver og Job/opgaver kan stadig indeholde spørgsmål med point som præmier. I så fald gælder de almindelige regler såsom offentliggørelse af svar.
Avatar billede supernewbie Nybegynder
19. januar 2003 - 16:20 #8
hvad så nu?
Jeg har jo aldrig sagt at jeg ville give penge for det.. Det kom vi først på senere....
Avatar billede supernewbie Nybegynder
19. januar 2003 - 16:21 #9
nåå bbs har nok misforstået mig fordi jeg skrev i starten var ikke epenge indblandet.. hm hvad gør vi så?
Avatar billede eagleeye Praktikant
19. januar 2003 - 16:33 #10
Enten skal løsningen være tilgængelig eller også skal bbs give dig de 200 point igen ved at oprette et spøgsmål.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede supernewbie Nybegynder
19. januar 2003 - 16:58 #11
hmm der er jo ingen løsning endnu så den kan alle jo ikke bruge???
Avatar billede eagleeye Praktikant
21. januar 2003 - 11:36 #12
Hvis der slet ikke er en løsning så er dette ulovlig prointoverførsel.

bbs opret et spørgsmål med 200 point til supernewbie så vi kan få denne sag lukket. Løsningen for et spørgsmål med point skal være tilgængelig på eksperten.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede bbs Nybegynder
21. januar 2003 - 15:00 #13