Avatar billede namnam Nybegynder
20. januar 2003 - 20:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sportsforretninger..?

Hej. Jeg sidder her og skal ud og bruge nogle nye basketball støvler og så tænkte jeg at jeg gerne ville finde et par på nettet. Men er der nogen der ved hvor man kan finde sports udstyr på nettet.. Jeg har nemlig også brug for et par nye shorts..

Er der nogen der kender et sted, det  må gerne være et sted med tilbud.

MVH EMIL
Avatar billede waffenss Nybegynder
20. januar 2003 - 20:16 #1
bare en lille kommentar, hvad med det om skoen/støvlen passer ?
Avatar billede namnam Nybegynder
20. januar 2003 - 20:19 #2
nå men det er ikke det at den skal passe jeg ville bare gerne se et udvalg af hvad der er. Jeg bor nemlig på Bornholm og her er udvalget ikke så stort.
Så kunne det jo være at man kunne tage over en dag hvor man alligevel skal over og så tage ind og købe skoen..

MVH EMIL
Avatar billede waffenss Nybegynder
20. januar 2003 - 20:29 #3
ja ok, der giver jeg dig ganske ret, men jeg bor ikke i kbh, og sport er et fremmedord, såå sry, jeg kan ik lige hjælpe dig, ellers skal du søge efter det på www.google.com
Avatar billede namnam Nybegynder
20. januar 2003 - 20:30 #4
Jeg vil give det et forsøg.. Jeg tænkte bare at det kunne jo godt være at der var en eller anden her på experten der vidste lige hvor man skulle hen..

MVH EMUL
Avatar billede styled.dk Nybegynder
20. januar 2003 - 23:32 #5
Jeg har selv lige købt noget rigtig fedt basket kluns, støvlerne køber du i footlocker på strøget i københavn, ligger lige ved storkespringvandet, er nemt at finde hvis du kommer fra rådhuspladsen. Du kan se lidt af det de har her: http://www.footlocker-europe.com/ !

Du kan nogen gange også få noget fedt basketøj derinde men ellers så tager du til US Style der ligger på en sidegade til strøget (kan ikke huske hvad gaden hedder men er derinde ca. 1 gang om ugen så jeg kan da lige se hvad adressen er hvis du er interesseret i det), der har de det vildeste basket lir, thats the place :D
Avatar billede namnam Nybegynder
25. januar 2003 - 17:58 #6
Styled gider du ikk at svarer.. for du er min gud..
Avatar billede styled.dk Nybegynder
26. januar 2003 - 15:00 #7
Naturligvis :D

Har du været derhenne ? :)

Mhv Jonas
Avatar billede namnam Nybegynder
01. maj 2003 - 13:13 #8
Hey Jonas. Ja jeg har været der og købte et par nike freestyle. Men gider du ikke svarer så du kan få nogle points?
Avatar billede namnam Nybegynder
25. juni 2003 - 13:31 #9
Guess not!