Avatar billede fckomodo Nybegynder
21. januar 2003 - 13:53 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Problemer med XP

Lige nu køre jeg Win98 på en af min pcer, det skal lige siges at det er en 700 mhz.
Når jeg prøver at installere, når jeg kun at komme 3 min frem og så skal den genstarte, og bagefter kommer der kun en sort skærm medn en lille prik som blinker, også sker der ikke mere.
nogen som har en forklarning på dette!
Avatar billede bobbedude Nybegynder
21. januar 2003 - 13:58 #1
Jeg har haft samme problem, men efter at have ladet maskinen stå ca. 10 minutter (tændt selvfølig) fortsatte installationen uden problemer.
Avatar billede bobbedude Nybegynder
21. januar 2003 - 13:58 #2
svar
Avatar billede fckomodo Nybegynder
21. januar 2003 - 14:01 #3
oki jeg har prøvet lade den stå tændt i 2 timer uden at der skete noget
Avatar billede chalde Seniormester
21. januar 2003 - 14:01 #4
Prøv og opdatere bios...
Avatar billede fckomodo Nybegynder
21. januar 2003 - 14:09 #5
Er det lige meget hvilken Bios opdate jeg bruger
Avatar billede totaliorden Nybegynder
21. januar 2003 - 14:10 #6
Gensart den - Ikke på reset knappen eller tastaturet, men power knappen - Så skulle den meget gerne selv kunne omgå problemet (hvis der er et)
Avatar billede totaliorden Nybegynder
21. januar 2003 - 14:11 #7
"Er det lige meget hvilken Bios opdate jeg bruger" !!! NEJ !!!

Vent lige med det bios halløj - Brug det kun til alle andre muligheder er brugt op
Avatar billede chalde Seniormester
21. januar 2003 - 14:18 #8
min lavede næsten det samme nummer da jeg sku installere xp´, og der reddede en bios update mig fra og sultansmadre min computer....
Avatar billede fckomodo Nybegynder
21. januar 2003 - 14:30 #9
HVilken update skal jeg bruge?
Avatar billede fromsej Praktikant
21. januar 2003 - 14:33 #10
Den der passer 100% til dit bundkort , ellers er det farvel bundkort.
Avatar billede diamant Nybegynder
21. januar 2003 - 18:19 #11
- Du skall finde ud hvald er mærken
- hvilke type bundkorte er det samt version number.
og søge på nettet den sidste bios der passer precist til overnevt.
Læs eventuelt på internets siden hvordan flasher man sin bios of og gør det på den precis måde de ambefaler. Held og lykke!
Jeg ved ikke hvis det skall løs dit problem, men alligevel, hvis du skulle fx skifte processor, så er det godt at hadve den sidste bios.
Avatar billede fund-a-mental Nybegynder
21. januar 2003 - 20:05 #12
brug evt. et flash-utility, så kan du gøre det i windows. Der risken ikke så stor
Avatar billede fund-a-mental Nybegynder
21. januar 2003 - 20:09 #13
http://www.unicore.com/biosagent/index.cfm
den fortæller dig alt om dit bundkort, og bios version. Try it
Avatar billede fckomodo Nybegynder
22. januar 2003 - 15:25 #14
Hmm har stadig ikke fået det til at virke!
Har prøvet alt!