Avatar billede bullet! Nybegynder
21. januar 2003 - 14:08 Der er 5 kommentarer

Ikke realtime effekt med Liquify??

Hej

Hvorfor generere photoshop ikke billedet i realtime med effekten Liquify?, det siger en af mine venner hans gør.

min generere det først når jeg sætter eller fjerner fluebenet i frozen areas i det jeg laver noget i billedet.

Mvh Bullet
Avatar billede totaliorden Nybegynder
21. januar 2003 - 14:13 #1
Hvilken version er din og din vens?
Avatar billede totaliorden Nybegynder
21. januar 2003 - 14:13 #2
Version 7 gør det i realtime (har lige testet)
Avatar billede bullet! Nybegynder
21. januar 2003 - 15:03 #3
Okay hmmm - vi bruger begge vision 7
Avatar billede cgleerup Nybegynder
29. januar 2003 - 19:53 #4
Det afhænger jo også lidt af maskinen, og hvad man definere som realtime - prøv lige at tjekke din vens realtime en dag og se om i taler om det samme. PS7 generer ganske rigtigt realtime - men det er jo i liquify vinduet !
Avatar billede cgleerup Nybegynder
13. april 2003 - 21:43 #5
kommer du videre ?