Avatar billede styled.dk Nybegynder
21. januar 2003 - 20:06 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Engelsk undervisning

Hej Eksperter !

Mit engelsk er blevet godt rustent og jeg kunne godt tænke mig at få frisket det op, findes der nogle CDrom undervisnings programmer, gerne noget gejl hvor man skal "snakke med programmet" eller lign... jeg har ikke brugt mit engelske siden folkeskolen 9 klasse, så niveauet skal ikke være for højt.

Mhv Jonas
Avatar billede michael-k Nybegynder
21. januar 2003 - 20:14 #1
så engang sådan noget geil i de der kupon hæfter man får ind af døren nogle gange. om man kan købe dem på nettet ved jeg ikke lige.
Men har et andet råd.  Læs en masse engelsk :)  Ved ikke hvad du intressere dig for eller laver, men er det grafisk/hjemmesider/programmering og sådan noget er der en del muligheder. De sidste par år har næsten alt jeg har læst været engelsk og det hjælper en del.
Fik 6 i 10 klasse i sin tid i engelsk :(  har så lige fået engelsk igen og det går forrygende, så det må jo hjælpe ;)
Avatar billede styled.dk Nybegynder
21. januar 2003 - 20:16 #2
Marketing is the word :)
Det er sikkert rigtigt at det hjælper en hel del, måske jeg skulle bestille en engelsk marketings bog, de jeg hidtil har købt har alle været på dansk...
Avatar billede michael-k Nybegynder
21. januar 2003 - 20:19 #3
tror det ville være en god ide :)
Der er sikkert også en del på nettet om marketing  så det bare at klø på, at man ikke fatter det første gang er bare ærgeligt, så læser man det igen.
Avatar billede styled.dk Nybegynder
21. januar 2003 - 20:21 #4
Hehe ja det er vel vejen frem, jeg tror jeg bestiller denne her, der ser det ikke ud til at det engelske sprogbrug er ret beskeden. http://www.bookworld.dk/default.asp?loadside=/Vis_produkt.asp?ISBN=0-471-35598-4

Jeg holder lige spørgsmålet åbent hvis der nu skulle komme flere svar :)
Avatar billede styled.dk Nybegynder
21. januar 2003 - 20:22 #5
det ser ud til at det engelske sprogbrug er ret beskedent, skulle der stå :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
21. januar 2003 - 21:52 #6
fandt denne her http://www.netskole.dk/  det er godt nok fjernundervisning så ved ikke lige hvordan de vil klare sprog brug :P

Fandt dette på kadu.dk

Netop når det drejer sig om engelsk findes der
i cyberspace et væld af  voice-chatrooms med
såvel  gratis som betalte lærere.
Et udmærket gratis "kursus", som jeg selv har besøgt
nogle gange, er gange logget ind på findes på:
www.paltalk.com
Gruppe: By language/Nationality/Other
Room: "English practice room for people aound the world".
Dette er et eksempel på et e-classroom hvor der
sidder mindst en indfødt engelsklærer 24 timer i døgnet,
som konverserer (og korrigerer) folk fra hele verden, som
ønsker at praktisere engelsk konversation i skrift og tale.
Der er offentlig/gratis adgang, uden password.

Lyder okay syntes jeg  hele tråden er her http://www.kandu.dk/dk/news/104430/groupid/10203
Avatar billede styled.dk Nybegynder
21. januar 2003 - 21:55 #7
Det er jo perfekt, det vil jeg helt sikkert lige tjekke ud !!
Avatar billede styled.dk Nybegynder
21. januar 2003 - 21:56 #8
jeg takker :D
Avatar billede michael-k Nybegynder
21. januar 2003 - 22:08 #9
selv tak