Avatar billede initializing Nybegynder
23. januar 2003 - 12:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvad er der sket i http://www.eksperten.dk/spm/244917?

Jeg har for omk. halv månedd siden lavet en anmeldelse på opretter af http://www.eksperten.dk/spm/244917..
Jeg kan nu se at anmeldelsen er lukket.. men intet er sket i det spm.. Den pågældende CoAdmin har ikke engang akommenteret! Det er for sløvt!

Så vil gerne lige vi´de hvad der er sket bag gardinerne..

For mig virker det som om den pågældne CoAdmin har været ret ligeglad og bare lukket anmeldelsen for så er den sag "ude af verden"..

-Martin
Avatar billede morten_leth Nybegynder
23. januar 2003 - 12:34 #1
hvad er da også det for noget bavl at sige.... altså mht. til steppenwolf hvorfor f****** vil man ikke lukke et spm. det er da råddent...
Avatar billede morten_leth Nybegynder
23. januar 2003 - 12:35 #2
og ja det er lidt sløvt mht. CoAdmin'erne
Avatar billede jelzin101 Praktikant
23. januar 2003 - 12:35 #3
hejsa martin... det er mig der har lukket anmeldelsen, -det skete med en deaktivering der fandt sted 20. jan 2003 15:20.
Avatar billede ladyhawke Novice
23. januar 2003 - 12:39 #4
husk lige at kigge på brugerens infoside inden du brokker dig over coadmins arbejde, de har da masser andet at lave end at kigge spørgsmål igennem af denne type...

Når brugerens konto er lukket er der jo ingen grund til at poste flere kommentarer der... :o)
Avatar billede initializing Nybegynder
23. januar 2003 - 12:39 #5
Aha.. tak :)

jeg vil gerne lide bede dig (og alle andre CoAdmins der ser det ehr) til at skrive en kommentar i det omtalte spm. når i gør noget..

Lukker igen..
Avatar billede initializing Nybegynder
23. januar 2003 - 12:41 #6
Ladyhawke: Der står stadig han er aktiv på min..
Hvis ikke du har lagt mærke til det efter hånden så virker min E-Pro ikke.. Kan ikke poste indlæg til tider (Sker _meget_ ofte).. Den glemmer at opdatere diverse ting. Efter en F5 tur på steppeulvens profil står der nu at den er deaktiveret.
Avatar billede ladyhawke Novice
23. januar 2003 - 12:48 #7
initializing>> Jeg holder ikke øje med hvordan din (eller andres for den sags skyld) konto virker, men det er lidt billigt at hakke på Coadmins, der ellers gør et stort stykke arbejde...

Mht. F5 så er det vel bare et cache problem...

I nogen tilfælde er det ikke relevant at kommentere i selvspørgsmålet, men ellers er der da som regel skrevet kommentarer i sp. og hvis sp. er lukket plejer der at være angivet en grund...

Dit spørgsmål har være oppe at vende før (derfor min kommentar...)
f.eks.
http://www.eksperten.dk/spm/302472
Avatar billede jelzin101 Praktikant
23. januar 2003 - 12:55 #8
jeg prøver såvidt muligt altid lige at smide en kommentar i spørgsmålet, - det er dog ikke sket her, - og jeg skal prøve på at være bedre til at huske mig selv på det.

-mht. dine problemer med promedlemskabet, så vil jeg antage at det nok er fordi du sidder med en løgbrowser. -der er såvidt jeg ved ikke andre der har samme problemer med promedlemskabet, -selv har jeg haft det et godt stykke tid - og det fungerer fint på både win95,98,2k,xp redhat,hp-unix, med tilhørende browsere IE, mozilla, phoenix, netscape ( og endda lynx selvom det nu ikke kan anbefales :)

/J