Avatar billede mr-bob Nybegynder
23. januar 2003 - 22:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

sang tittel??

er der ikke et sted man kan lede efter "lyrics", hvor man kan søge på selve teksten??

Jeg leder efter titlen på en sang hvor der er en mand der synger "I will come back" og kun det i omkvædet!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
23. januar 2003 - 22:13 #1
de kalder det google.com!
Avatar billede mr-bob Nybegynder
23. januar 2003 - 22:32 #3
har prøvet google, det er derfor jeg skriver her! :-)
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
23. januar 2003 - 22:36 #4
:-) Vi har jo ikke en chance for at gætte hvad det er for en sang. Som sszuk siger, så må du søge dig frem på sider, der handler om lyrics. Google er det bedste bud! :-)
Avatar billede miljoeken Nybegynder
23. januar 2003 - 22:51 #5
Avatar billede mr-bob Nybegynder
24. januar 2003 - 00:05 #6
det kunne jo bare godt være der var en side hvor man kunne søge i selve sangen, i stedet for tittel og kunstner!

har været inde på alle de links i har givet før, og der kan man kun søge under tittel og kunstner, men i skal ellers have tak for hjælpen!

Mr bob