Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2003 - 11:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvem er ejer af en bestemt side

På nettet har jeg fundet en side, hvor der intet står om hvem der ejer den.
Men der er en email adr. der hedder info@domænenavn.dk (domænenavn er selvfølgelig noget andet).

Hvordan finder jeg ud af hvem der står for denne side???
Avatar billede totaliorden Nybegynder
24. januar 2003 - 11:29 #1
Ejeren af hjemmesiden kan vælge at skjule personlige oplysninger inde på dk-hostmaster, så man ikke kan se hvem der ejer det.

Jeg ville skrive til den email og spørge lidt. - Ellers kan du ikke rigtig gøre noget
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. januar 2003 - 11:30 #2
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
24. januar 2003 - 11:31 #3
Ved ikke om det hjælper, men du kan prøve at gå ind her: http://www.dandomain.dk/ og skrive domænenavnet i Domænetester (øverst på siden). Det kunne jo være at vedkommende, der ejer siden er registreret her, eller måske et firma.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. januar 2003 - 11:39 #4
Du kan ikke altid se hvem der ejer en side, hvis de ønsker at være anonyme. Men så kan du ofte finde oplysningerne via google.com.

/per
Avatar billede Danni Novice
24. januar 2003 - 11:41 #5
Den danske del af nettet varetages af DK Hostmaster.. er det danske navne du vil finde går du på http://www.dk-hostmaster.dk her er også links til andre toplevel (.dk, .com, .net) domæner hvor du kan finde ejer informationer. Husk det er muligt at være anonym på en hjemmeside så det er ikke sikkert du kan få information om ejerforholdet.
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
24. januar 2003 - 11:47 #6
Hej.

Du kunne jo være smart at fortælle hvad domænet hedder dette kunne jo være det var en som holder til herinde, det skulle jo ikke være umuligt med den håndfuld bruger som er på exp.dk.

Eller er der måske en som kender vedkommende...

Vh. Thomas Nielsen
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2003 - 13:13 #7
ripe hjalp mig