Avatar billede i-know.dk Nybegynder
24. januar 2003 - 18:36 Der er 16 kommentarer og
3 løsninger

Design af min top.

Jeg ville høre om der er nogen der kan fikse min top til noget mere smart på www.resten.dk som jeg er sider og bikser lidt med :)
Avatar billede askeb Nybegynder
24. januar 2003 - 19:09 #1
hvor bred skal den være?
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
24. januar 2003 - 19:11 #2
Vil det ikke passe bedst hvis den fylder det hele ud ?
Avatar billede askeb Nybegynder
24. januar 2003 - 19:13 #3
jo, selvfølgelig. Men jeg tænkte på at lave et billede du kan sætte ind og så skal jeg bruge bredden i pixel...
Avatar billede Trine Nybegynder
24. januar 2003 - 19:22 #4
Avatar billede soelver Nybegynder
24. januar 2003 - 19:54 #5
http://www.soelver.dk/eksperten/resten.htm

Tilpasser sig sidens bredde i et vist omfang.
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
24. januar 2003 - 19:55 #6
Den er da flot soelver :)
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
24. januar 2003 - 20:07 #7
soelver-> Kan du ikke lave den bredre og en smule smaller så tror jeg den er perfekt :)
Avatar billede soelver Nybegynder
24. januar 2003 - 20:13 #8
Vil du bare have det som en bred jpg fil, eller skal det være flexibelt?
Og jeg formoder at smallere er højden vi taler om? Så bredden må være..? Lige nu er det jo tre jpg-billeder.
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
24. januar 2003 - 20:15 #9
Tossen her :)

Er det ikke et langt billede ?
Avatar billede soelver Nybegynder
24. januar 2003 - 20:23 #10
Nej, det er tre små.. prøv at lave det vindue den er i lidt mindre. Så kan du se den følger med.
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
24. januar 2003 - 20:29 #11
soelver-> Nu er jeg slet ikke med sorry ?

Misskat-> Dit design er pragtfuldt...
Avatar billede soelver Nybegynder
24. januar 2003 - 20:33 #12
Det ligger i html.. Men det er nu også ligemeget.

Hvis du vil have noget ændret, så vær sød at specifere den størrelse du vil have det i. Pxl bredde x højde.
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
24. januar 2003 - 20:36 #13
soelver-> Jeg synteom dit design :)
Men jeg er bare ikke helt med på hvad jere ?
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
24. januar 2003 - 20:39 #14
Ja jeg kan ikke stave mere sorry :)

soelver jeg syntes om dit design men jeg er bare ikke helt med på hvad jeg skal gøre ?
Avatar billede askeb Nybegynder
24. januar 2003 - 21:25 #15
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
24. januar 2003 - 21:46 #16
Et kæmpe stort tak til misskat som hjælp mig med at sætte soelver's design op uden hende misskat haved jeg været lidt på spanden da jeg er rimmelig ny i det her resten kan de bare komme an med :-)

Også tak til dig askeb :)
Avatar billede soelver Nybegynder
25. januar 2003 - 01:20 #17
Takker for point. Beklager forvirringen.. jeg er ikke specielt god til at forklare hvad jeg mener.. må jeg arbejde lidt på.

Jeg var lige offline til familiehygge. Men problemet blev åbenbart løst. Skulle misskat ikke have haft noget mere? Hun har øjensynlig en stor del af æren ;)
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
25. januar 2003 - 14:15 #18
Nej det går nok mon ik :-)

Jeg hjælper nok hende på et andet tidspunkt :)
Avatar billede Trine Nybegynder
25. januar 2003 - 14:25 #19
Ja, jeg er helt enin. Det er fint nok! Det skal i ikke tænke på. Jeg får hjælp af i-know.dk en anden gang.