Avatar billede g00fy Nybegynder
30. oktober 2000 - 11:07 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

den vil iK :/

jeg vil gerne kunen køre det script jeg lige har skrevet.. men det virker ikke..hvad kan være galt ?!??! tak på forhånd.. jeg har virkelig brug for et svar hurtigt da det er noget firma ting.. tak tak tak !
Avatar billede zlog Nybegynder
30. oktober 2000 - 11:09 #1
hej goofy
du skal huske at chmod\'e dit script !!!
skriv chmod 777 <script> så er du sikker på at kan køre :-)
Avatar billede scz Nybegynder
30. oktober 2000 - 11:11 #2
?????
Avatar billede scz Nybegynder
30. oktober 2000 - 11:13 #3
Hmmm tag lige og kig på deres bruge info...og det kunne se ud som om at g00fy har valgt at lukke den bruger, og så har han lavet zlog, og overført alle hans point der til....fy fy fy!
Avatar billede scz Nybegynder
30. oktober 2000 - 11:18 #4
One down 100 more to go *S*
Avatar billede powell Nybegynder
30. oktober 2000 - 11:23 #5
scz -> Hvorfra ved du at det kun er 100 mere? (hehe)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. oktober 2000 - 11:26 #6
g00fy/zlog>> Kom venligst med en forklaring, så vi kan få afklaret dette. Såfremt det ikke sker, bliver begge profiler slettet, så er opfordringen videregivet.
Avatar billede scz Nybegynder
30. oktober 2000 - 11:29 #7
powell > ja, jo...et gæt, men way under det rigtig antal *S*
Avatar billede g00fy Nybegynder
30. oktober 2000 - 16:15 #8
jeg kender på ingen måde zlog
Avatar billede scz Nybegynder
30. oktober 2000 - 16:19 #9
Hvorfor giver du ham så 980 point\'s for et svar til 5 ?????

hmmm kom med en bedre forklaring...
Avatar billede powell Nybegynder
30. oktober 2000 - 16:20 #10
Jeg syntes det er en FED fejlbeskrivelse, og et godt skud fra hoften?

Prøv næste gang her: www.ask-alex.dk
Avatar billede g00fy Nybegynder
30. oktober 2000 - 16:41 #11
scz: fordi det var temlig vigtigt.. !!!! ellers ville jeg ikek give så meget for det.
Avatar billede powell Nybegynder
30. oktober 2000 - 16:52 #12
Det er en synd og skam at ødelægge den point ånd der findes her på stedet. Ved at give alt hvad man har til en som man ikke kender, og som kun lige er oprettet!

Det stinker jo langt væk af død ko.

Jeg syntes personligt at hvis det var så vigtigt, burde du havde starten med 100. point. Her kunne dysten så sikkert være kommet mellem scz og zlog. Hvis ingen havde svaret og så kunne pointene sættes op. Men dety er jo et fedt, vi ser dig jo ikke her på siden igen før om 3-4 mdr. når du igen har tjent point nok til Zlog eller en anden tilfældig person.

Avatar billede g00fy Nybegynder
30. oktober 2000 - 17:08 #13
din mening kan jeg ikke gøre noget ved.. men kun en skam at høre du har det på den måde
Avatar billede scz Nybegynder
30. oktober 2000 - 21:23 #14
g00fy >> make it 2...jeg har også den mening. plus alle de andre på eksperten ( undtagen dem som dig selv, altså dem der snyder )
Avatar billede g00fy Nybegynder
30. oktober 2000 - 21:39 #15
ok ?
Avatar billede scz Nybegynder
30. oktober 2000 - 21:49 #16
Hmmm hvorfor kommer der ingen comment\'s fra zlog...
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
30. oktober 2000 - 21:54 #17
Noget af det sjove ved eksperten er jo faktisk at kæmpe sig vej til toppen, mens man selv lærer en masse!
Dette bliver jo desværre ødelagt af den slasgs spørgsmål... til, hmm, 980 point og et svar på lige under 2 min. (og efter som scz allerede undrer sig 4 min. efter spørgsmålet blev oprettet, må det jo være accepteret med det samme)
Avatar billede scz Nybegynder
30. oktober 2000 - 22:05 #18
tigerdyr>> da jeg skrev mit første indlæg i den her debat, ja der var det blevet accepteret
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
30. oktober 2000 - 23:07 #19
belastende for de (efterhånden få, eller også bliver vi bare væk i vrimlen) ærlige brugere af eksperten...
Avatar billede scz Nybegynder
30. oktober 2000 - 23:11 #20
yep!!!!
Avatar billede x_mrtee_x Nybegynder
31. oktober 2000 - 12:51 #21
Kan kun erklære sig enig! Smid de fuskere ud!
No mercy!
KILL, KILL, KILL, KILL, KILL, KILL, KILL, KILL, KILL, KILL, KILL, KILL, KILL
Avatar billede powell Nybegynder
31. oktober 2000 - 13:05 #22
4 KILL\'S burde være mere en rigelig...
Avatar billede zlog Nybegynder
01. november 2000 - 13:26 #23
Jaja... der skal nok komme en kommentar til jer alle sammen... jeg syntes personligt i overdriver lidt MEGET alle sammen.. tag jer dog sammen.. det er bare en side hvor mennesker kan hjælpe hindanden med deres problemer.. hvis Goofy havde problemer og jeg hjalp ham og fik en masse for det... hvad så????? hva\' fan gør det.. I er bare nogle sorte sambaer alle sammen... dette er ikke liv eller død.. bare en debatside som kan hjælpe mennesker med deres problemer... ZLoG Out......

PS.  har i nogen problemer med det, så send en mail til jiraan@yahoo.com så skal jeg nok forklarer jeg hvorfor i tager fejl... :0)
Avatar billede xafion Nybegynder
15. november 2000 - 16:29 #24
lol
der gik jo kun..hvad..2 minuter før han svarede...lol..

det er da ikke snyd.. =D