Avatar billede tm1 Nybegynder
27. januar 2003 - 14:20 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

win2000 genstarter under opstart

Jeg har haft min hd med en win2000 installation ude af min computer, og sat den i igen.
Imellem tiden har computeren været slukket.
Da jeg ville genstarte min computer kommer win2000 til opstart fasen hvor man ser logoet og den blå indikator der bevæger sig.
Derefter genstarter computeren automatisk. Og dette bliver den ved med.

Hvad f..... gør jeg?
Avatar billede been Nybegynder
27. januar 2003 - 14:40 #1
Gå ind i din bios og se om Pnp OS er sat til enabled og ACPI er enabled, de skal de være
Avatar billede tm1 Nybegynder
27. januar 2003 - 22:51 #2
Jeg har løst problemet ved at sætte et andet grafikkort i computeren.
Jeg ved ikke hvorfor det hjalp, men det gjorde det altså.

Noget der ved hvorfor?
Avatar billede been Nybegynder
27. januar 2003 - 23:51 #3
Ofte fordi det sidder bare lidt løst i AGP slottet, så du kan sikkert sagtens montere det gamle igen.
Avatar billede tm1 Nybegynder
28. januar 2003 - 15:37 #4
Du havde ret, det kunne sagtens sættes i uden problemer.
Du får lidt point som tak for hjælpen.
Avatar billede been Nybegynder
28. januar 2003 - 17:12 #5
Mange tak :-)