Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
28. januar 2003 - 18:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Demo-spil

Jeg vil gerne have jeres meninger om hvilke spildemoer I synes er de bedste i øjeblikket både hvad angår grafik og underholdningsværdi. Jeg skal bede jer om også at skrive inden for hvilken genre spillet er f.eks. racer, sport, action, strategi eller rollespil.

Jeg vil ikke have links til sider hvor man kan læse om en masse forskellige blandede spildemoer og jeg er også lige glad med hvor man kan downloade spillene, men jeg ønsker JERES meninger om hvad I synes er bedst. Det skal bruges til et projekt.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
28. januar 2003 - 18:58 #1
De fulde versioner af spillene må IKKE være udgivet endnu!
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
29. januar 2003 - 16:09 #2
.
Avatar billede iq-n Nybegynder
29. januar 2003 - 23:55 #3
Prøv lige GameSpy de reklamere altid med de nyeste demo's