Avatar billede henrik27 Nybegynder
29. januar 2003 - 11:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Jeg har Win ME, på en recorvery cd, men den virker kun til den pc

Jeg har Win ME, på en recorvery cd, men den virker kun til den pc, jeg købte den sammen med...

Må man instalere fra en anden RIGTIG Win ME, og så bare bruge det serial man har til den fra min gamle recvery cd?

Mvh. Henrik
Avatar billede hub Nybegynder
29. januar 2003 - 12:52 #1
Ja, du har jo betalt for en licens da du købte den anden maskine.
Avatar billede fragz Nybegynder
29. januar 2003 - 13:07 #2
Men hvorfor køre morris mascot, når man kan køre mercedes..??
Jeg ville købe mig en opgraderings -licens til enten XP eller win 2000.
Avatar billede henrik27 Nybegynder
29. januar 2003 - 13:48 #3
Det var ikke, om jeg ville bruge Me, men simpel hen bare for at høre om det var ok, da jeg jo et eller andet sted vel har betalt for en licens, så syntes jeg bare det er skide frækt at sælge en maskine uden en orginal instalations cd...

Det var til min maskin 2.... jeg har XP pro på den anden maskine.

Mvh. Henrik
Avatar billede ole_madsen Ekspert
29. januar 2003 - 13:55 #4
Du kan på den installerede maskine kigge under C:\windows\options.

Hvis det subvol eksisterer, ligger hele din WinME installation her, og den kan du blot brænde ud på en CD. Minusset er så, at du ikke kan få en bootbar installations cd ud af det, men med start på en startdisk med CD-rom drivere, så er det såmænd lige så godt - og så bruger du de rigtige installationsfiler.
Avatar billede henrik27 Nybegynder
30. januar 2003 - 10:41 #5
Tak for svar/kommentare...

Mvh. Henrik

lukket lukket lukket lukket lukket lukket lukket