Avatar billede kokain Nybegynder
01. februar 2003 - 23:05 Der er 9 kommentarer

10 klasse opgave

jeg står og kan ikke finde ud af hvad jeg skal lave som produkt... jeg vil være inde edb... enten programøer eller sådan noget hvor man hjælper med netværk og sådan... hvad hedder det??

og hvad har i af ider til produkt... takker
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2003 - 23:06 #1
Kig på www.emu.dk nærmere bestemt http://projektopgaven.emu.dk/
Avatar billede freeman Nybegynder
01. februar 2003 - 23:57 #2
IT-administrator / Systemtekniker / IT-Supporter / System-Administrator.....
er det sådan noget du søger ??
Avatar billede kokain Nybegynder
02. februar 2003 - 00:32 #3
ja freeman IT-administrator..... hvad går det ud på?? og IT-supporter?? ja er der ikke en side hvor jeg kan læse om det
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
02. februar 2003 - 00:35 #4
Sig til hvis du skal bruge en hånd
Jeg er IT-Administrator
Kan da godt give dig nogle ting om hvad man skal og hvornår det er fedt og hvornår det er træls
du kan smide mig en mail ricky@romdata.dk eller Ixq 7435375
MC
Avatar billede inmyworld Nybegynder
02. februar 2003 - 00:37 #5
Avatar billede inmyworld Nybegynder
02. februar 2003 - 00:40 #6
læs om it-supporter - http://www.tec.dk/tec/index.asp?tID=1067

jeg er selv it-supporter så hvis du har spørgsmål send mig en mail eller icq

inmyworld@glockers.dk / icq 137985768
Avatar billede grinderslev Praktikant
02. februar 2003 - 03:22 #7
Hvis jeg var dig, vil jeg lige overveje den der uddandelse igen..
Der er næppe en brance med flere arbejdsløse iøjeblikket... desværre.

Jeg er selv uddandet IT-administrator og Datanom med cisco certificering, men arbejder som fabriksarbejder iøjeblikket, da der simpelthen ikke er arbejde at få inden for faget. De stillinger som jeg har søgt, har der været mellem 80 og 125 ansøgere til.
Avatar billede kokain Nybegynder
02. februar 2003 - 11:23 #8
takker mange gange men søger nu stadig en produkt hvad det kunne være
Avatar billede grinderslev Praktikant
27. september 2003 - 12:43 #9
Skal du ikke snart have lukket spørgsmålet????