Avatar billede mini-milo Nybegynder
03. februar 2003 - 14:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

nynazistiske/nazi sange

jeg skal til at lave et skole procjekt i skolen om nynazister og jeg skal vise et lille film klip fra Amerikan History X og jeg ville os gerne spille et lille stykke musik da jeg har fået den opfattelse at nynaziterne/nazisterne fik meget af deres budskab ud på denne måde

men har ikke kunne finde nogle sange som om der var en af jer der unne hjælpe???
Avatar billede mm12010 Nybegynder
03. februar 2003 - 14:58 #1
der er da masser af nazi-larm i filmen...
Avatar billede mini-milo Nybegynder
03. februar 2003 - 14:59 #2
ja meen vil gerne have en hel sang
Avatar billede avlund Nybegynder
03. februar 2003 - 15:06 #3
Tjaeh, nazi-musikere er som regel delt op i to lejre: de hjernedøde skins som laver det mest simple og brutale døds-/thrashmetal de kan finde, og den "gamle skole" som laver nationalistisk musik, som mere har rødder i renæssancen i folkemusik som er kommet i de sidste tyve-tredive år. Jeg kan ikke hjælpe dig med det første, men hvis du også kan bruge det andet, så prøv at gå efter noget Death In June, NON (Boyd Rice) og Der Blutharsch - der vil du i hvert fald finde nogle nazistiske budskaber. Paradoksalt, da flere af udøverne i den genre rent faktisk også er homoseksuelle. Og så er der selvfølgelig countrysangeren Johnny Rebel, der i de sidste tyve år har udspyet sit KKK-agtige seperatistiske hadebudskab.
Avatar billede waffenss Nybegynder
03. februar 2003 - 17:20 #4
Der er oz Zillertaler Türkenjäger, men det er sådan noget lidt...ja...ikke heavy, mere slagerhits der er lavet om til noget neonazi...
Avatar billede jakoba Nybegynder
03. februar 2003 - 19:13 #5
Avatar billede jakoba Nybegynder
03. februar 2003 - 19:15 #6
Avatar billede ezzuk Nybegynder
03. februar 2003 - 23:11 #7
Romper Stomper-soundtrack

Søg på www.allmusic.com
Avatar billede lrd Nybegynder
18. april 2003 - 08:32 #8
Avatar billede jakoba Nybegynder
18. april 2003 - 22:19 #9
lrd >> for hvad ???
ikke lukke sine spørgsmål ?
det er ikke forbudt, svire blot til ham selv når folk efterhånden ikke gider prøve at svare.

mvh JakobA